    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [CROSS] Czym skleić plastikowy króciec chłodnicy
    Date: Sat, 22 Sep 2018 13:30:07 +0200

    > Nie sugeruj się nazwami klejów, a rodzajem żywicy.
    > Do tego typu połączenia ja bym dał epoksyd.
    czyli distal. dlatego ze jest stosukowo płynny, ma długi czas schnięcia
    więc długi czas na penetracje mikro wgłębień - dzięki temu lepiej będzie
    trzymał. ale kluczowe jest oczyszczenie powierzchni. było by dużo
    lepiej, gdyby distal przepłynął na drugą stronę nieszczelności. żeby od
    strony cieczy chłodzącej był czop. a jeśli nieszczelność jest niewielka,
    możesz spróbować zakleić ją klejem do szyb. taki silikon, który ma dużo
    większą wytrzymałość od budowlanego.
    ToMasz