  • Data: 2021-04-17 23:18:33
    Temat: Re: "Centrale deszczowe"
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to powiedz: jaki to ma sens ekonomiczny?
    w moim przypadku - nie ma.

    > Ile m3 rocznie tak zużywasz?
    > 5? 10? Niech będzie że 10, czyli oszczędzasz jakieś 70 zł. A jakie masz
    > koszty z tym związane?

    nie znam metody dobrego i taniego filtrowania (a dodatkowo mam bardzo
    mały spad, bardzo małe ciśnienie). gdyby ktoś ją znał i miał duuuuży
    zbiornik, to zaoszczędzi 90% rachunków za wodę. a to dużo. ale nie ja,
    dla mnie to rodzaj kroczku w stronę ekologii. Moi dziadkowie hodowali
    kury, króliki, nawet kiedyś tam nutrie, a pod koniec ich życia żadne z
    tych działań nie było opłacalne. Też tak mam. Jedyny plus że ja sobie z
    tego zdaję sprawę.

    ToMasz