    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: "Centrale deszczowe"
    Date: Sun, 18 Apr 2021 07:08:39 +0200

    On 2021-04-18 02:35, ptoki wrote:
    > Ale ja ci radze odpusc se ten dom ktory nabiera wody. Odpusc se. Jaki piekny by nie
    byl, odpusc se.

    Można go odpuścić jak człowiek chce mieszkać i nic nie robić, ale wtedy
    po co dom? :)

    Zrobienie drenażu to nie jest jakaś wielka filozofia czy niebotyczne
    koszty, jedyny problem to wymyślenie co zrobić ze zbieraną wodą, czasem
    się da rozsączyć na drugim końcu działki, czasem wlać do rowu czy na
    jakieś sąsiednie pole. Nie wiem jaki procent domów ma (i wymaga)
    drenażu, ale nie są to jakieś odosobnione i egzotyczne przypadki, trzeba
    tylko podejść do tematu z głową, bo 'mokra' działka to już za dekadę czy
    dwie może być spory atut jeżeli trend się utrzyma i zamieni się w
    'normalną' a obecnie normalne będą suchsze.