  • Data: 2012-09-24 16:44:03
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 16:30:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Po prostu transferuja Ci nieuzyskany zysk sklepu, bo to on defacto Tobie
    >
    > placi.

    Gdzies wyżej to napisałem- ktoś płaci za moje darmowe obiady;) Ale mnie to mało
    interesuje jak ja nie płace. No i nie sklep w całości płaci bo 5% prowizji za obsługe
    płatności kartami to juz dzisiaj takich stawek nie ma.

    > Taka polityka zachecajaca do korzystania z kart, a noz ktos srodki
    >
    > przekroczy i ogoli sie go bandyckim oprocentowaniem,

    Ot to. Ja akurat płace debetówka ale mozna np kredytówką i wtedy jeszcze lepiej bo i
    54 dni korzystasz z pieniedzy banku za darmo. Tylko trzeba pilnowac terminów bo jak
    nie to tak jak piszesz ogolą odsetkami i opłatami jak się spóźnisz. Dlatego ja akurat
    z kredytówek nie korzystam.

    > zaplaci sklep. Dziadostwo i tyle.

    Sklep zapłaci max 2% gwoli ścisłości.