  • 1. Data: 2010-12-29 22:51:42
    Temat: Ciecie profili
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Czym ciac profile stalowe tak zey krawedzie byly jak najbardziej gladkie.
    Mam na mysli fredzle, ktora pozostaja przy cieciu zwykla tzw katowka.

  • 2. Data: 2010-12-29 23:05:16
    Temat: Re: Ciecie profili
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Czym ciac profile stalowe tak zey krawedzie byly jak najbardziej gladkie.
    > Mam na mysli fredzle, ktora pozostaja przy cieciu zwykla tzw katowka.

    laser, woda

    Bogdan

  • 3. Data: 2010-12-30 00:48:17
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-12-29 23:51, emes pisze:
    > Czym ciac profile stalowe tak zey krawedzie byly jak najbardziej gladkie.
    > Mam na mysli fredzle, ktora pozostaja przy cieciu zwykla tzw katowka.

    Rozumie, że chodzi Ci o profile stalowe do suchej zabudowy?
    Jeżeli tak to ich się kątówką nie tnie tylko nożycami. Nie kupuj
    najtańszych topexów. Kup coś ze średniej półki a będą służy lata.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-12-30 05:57:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emes wrote:
    > Czym ciac profile stalowe tak zey krawedzie byly jak najbardziej
    > gladkie. Mam na mysli fredzle, ktora pozostaja przy cieciu zwykla tzw
    > katowka.

    po pierwsze kupuj cienkie tarcze...

    po drugie co za znacze mają te tzw frendzle?

  • 5. Data: 2010-12-30 08:57:13
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > po pierwsze kupuj cienkie tarcze...
    >
    > po drugie co za znacze mają te tzw frendzle?

    po cięciu zostają kawałki niedociętego metalu. (profil o sciance 2mm)
    Fakt pomysl z cienkimi tarczami jest dobry, ale szczerze powiedziawszy chyba
    cienszych od tych ktore stosuje to nie ma.
    Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?

  • 6. Data: 2010-12-30 09:49:02
    Od: "emes" <e...@e...pl>

> [...]
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?

    znalazlem na allegro brzeszczot elektryczny. Ciekawe jak to sie sprawuje.
    Wada - tylko jedno urzadzenie na cale allegro. Chyba zle szukam

  • 7. Data: 2010-12-30 12:05:20
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Gru, 09:57, "emes" <e...@e...pl> wrote:
> [...]
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?
    Jak bylem mlody to na warsztatach takie fredzle usuwalismy tzw
    skrobakiem. To taki jakby pilnik tylko bez zabkow ale za to z ostra
    krawedzia.
    Nie kombinuj. W domowych warunkach albo zamowisz juz pociete na
    odcinki i ogradowane (tak sie nazywa proces usuwania zadziorow) albo
    samemu tniesz i gradujesz pilnikiem, katowka, papierem (w zaleznosci
    od rozmiaru i charakteru zadziorow.

    Co do ciecia jak brzeszczot to sa takie pily. Ale i po nich zadziory
    sie robia. Tyle ze mniejsze.

  • 8. Data: 2010-12-30 12:34:06
    Od: jaceto <j...@p...fm>

> [...]
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?

    witam

    http://www.elektromaszyny.pl/index.php?k_d=616&scid=
    18

    http://www.przecinarki.info/

  • 9. Data: 2010-12-30 13:34:40
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?

    profil o ściance 2 mm to nie do KG jak ktoś tu sugerował:-)
    piła taśmowa pozostaje a dużo tego tniesz?

    --=olo=--

  • 10. Data: 2010-12-30 13:35:43
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > po cięciu zostają kawałki niedociętego metalu. (profil o sciance 2mm)
    > Fakt pomysl z cienkimi tarczami jest dobry, ale szczerze powiedziawszy
    > chyba cienszych od tych ktore stosuje to nie ma.

    a jakiej grubości tarcz używasz?

    --=olo=--