  • 11. Data: 2010-12-30 15:10:51
    Temat: Re: Ciecie profili
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4d1c8a6f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...

    > profil o ściance 2 mm to nie do KG jak ktoś tu sugerował:-)
    > piła taśmowa pozostaje a dużo tego tniesz?

    Jak to nie?
    Są takie grube specjalne wzmacniane profile do GK do których mocujesz
    ościeżnice i inne ciężkie elementy.
    Taki profil służy temu aby wzmocnić ścianę. Niestety kosztuje sporo
    więcej więc stosuje się dwa obok siebie zwykłę profile C lub wsunięty
    C w U i znitowane z soba co kawałek.

    Marek

  • 12. Data: 2010-12-30 17:20:32
    Od: mayky <m...@c...pl>

> [...]
    > Oczywiscie mozna to szlifowac, ale to strata czasu.
    > Czy sa jakies urzadzenia, ktore tna jak brzeszczot ?

    jaka grubość tarczy stosujesz ???? przy jakiej srednicy ???

    Ja tnę 125mm/1 mm profile o grubosci scianek od 1 - 10 mm
    i nigdy nie zostają mi "farfocle"
    moze żle tniesz ????

    mayky

  • 13. Data: 2010-12-30 23:01:47
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Ja tnę 125mm/1 mm profile o grubosci scianek od 1 - 10 mm

    > i nigdy nie zostają mi "farfocle"

    > moze żle tniesz ????

    > mayky

    Pierdu pierdu. Pewno dziecko lepszego Boga jesteś. Wszystkim zostają a Tobie nie
    zostają.

  • 14. Data: 2010-12-30 23:12:48
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pierdu pierdu. Pewno dziecko lepszego Boga jesteś. Wszystkim zostają a
    > Tobie nie
    > zostają.

    hehe dobre,

    ale panowie my tu pitolimy bez sensu a tu problem rozwiazuje tasmowa pilka
    do metalu i takowa trzeba zakupic. Szlifowac to mi sie nie chce.
    Tne tego duzo - bede cial tego duzo. Moze nie ja ale szkoda czasu
    pracownika. Spawac bedziemy stojaki reklamowe. Wychodzi na to ze duzo
    bardziej oplaca sie mi to zrobic we wlasnym zakresie nizeli zlecac.

  • 15. Data: 2010-12-30 23:38:40
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > pracownika. Spawac bedziemy stojaki reklamowe. Wychodzi na to ze duzo

    > bardziej oplaca sie mi to zrobic we wlasnym zakresie nizeli zlecac.

    W takiej sytuacji potrzeba Ci pila mechaniczna na zwykle brzeszczoty. Oczami
    wyobraźni widze jak się bujasz z 6 metrowym profilem na pilarce tasmowej. Na
    pile mechanicznej mocuje się od razu kilka kilkanaście profili, tyle ile się
    zmieści. I wtedy tnie. Szybko, tanio bo brzeszczoty tanie. Do pily mechanicznej
    nie potrzeba kupować drogich brzeszczotow. Taki dwustronny za zlotowkę miesiac
    ciecia wytrzyma bo bez szarpania i z chlodzeniem tnie. Do tego katy w zakresie 0
    do 90 ustawia się jak się chce.

  • 16. Data: 2010-12-31 00:09:03
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Bogdan napisał:

    > laser, woda

    Wolnoobrotowa tarcza ścierna... I dużo cierpliwości.

    Cięcie profili laserem czy wodą oferuje parę firm w Polsce - ani laser
    ani woda nie maja zasięgu pozwalającego na cięcie większych profili,
    większość maszyn tnących przystosowana jest do materiału płaskiego -
    profil trzeba niestety obracać przy cięciu. Maszyna droga, klientów
    niewielu - parę firm zainwestowało i następnym się po prostu nie opłaci,
    nie da się zbić ceny bo amortyzacja i kredyt zabijają!

    Ja bym raczej (jeśli to jednostkowa robota) zainwestował w usuwanie tych
    zadziorów. Zrobić można byle czym, jeden manualny pracownik (bo fizyczny
    to za wysokie kwalifikacje) wystarczy...

    --
    Darek

  • 17. Data: 2010-12-31 09:15:21
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Pierdu pierdu. Pewno dziecko lepszego Boga jesteś. Wszystkim zostają a Tobie nie
    > zostają.

    Nie, po prostu umiejętnie to robię, co widać trudno Ci zrozumieć .....

    Mayky

  • 18. Data: 2010-12-31 09:58:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, po prostu umiejętnie to robię, co widać trudno Ci zrozumieć .....

    Odpuść sobie polemiki z kogutkiem. Poczytaj w archiumu bzdury jakie on
    płodzi.
    A ja sporo rzeczy robię sam z metalu i profili róznych w zyciu ciełem sporo
    i farfocli nie miałem żadnych albo jak juz były to byle pilnikiem
    wystarczyło skrobnac i odpadały. Tne tzw kątówka lub przerzynarką
    stacjonarną- taką samorobna która zrobiłem kilka lat temu
    Coś w tym stylu

    http://poznan.olx.pl/przecinarka-do-metalu-pila-pila
    rka-sciernicowa-pilex-psa-400-iid-75050535