    From: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: CleanSymag i krotka rura
    Date: Sat, 10 Jan 2009 20:40:36 +0100

    Zbyszek napisał(a):
    > Audiofilowi jeśli zaproponujesz jakiś specjalny kabel sieciowy za np. 1kzł
    > zasilający jego sprzęt to może też będzie coś więcej słyszał chociaż dla
    > elektryka jest to kuriozum.
    Rzecz w tym, że ów kabel (a właściwie odpowiednie filtry na nim
    założone) może podnieść jakość dźwięku poprzez redukcję zakłóceń (to
    elementarz w tej dziedzinie). Elektryk nie ma kompetencji do oceny
    jakości dźwięku, stąd jego sąd w tej kwestii jest bez znaczenia i lepiej
    żeby się nie wypowiadał, bo tylko się ośmieszy.

    > Ale co może z kamieniem zrobić urządzenie, które zasila cewkę mającą kilka
    > zwojów drutu i do tego jeszcze nawinięte na rurę metalową,
    Dziś rury są zwykle plastikowe.

    > Firma Zepter kojarzy mi się z garnkami,
    Ale nie o to, co komu się z czym kojarzy tu chodzi (jak owemu elektrykowi).

    Nie twierdzę, że to działa. Może nie, ale nie polegałbym na intuicji.
    AK.