    From: "Tomasz O." <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Date: Mon, 10 May 2010 10:54:15 +0200

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:hs8ge7$rk2$1@inews.gazeta.pl...
    > misio pisze:
    > Zapytaj na pl.soc.dzieci, tam chyba mają więcej doświadczenia "w temacie".
    > Może np. album "Świat Biblii w obrazach. Arcydzieła sztuki"? (poniżej 100
    > zł)? Bardzo ładna książka i do oglądania/czytania dla dziecka teraz i po
    > latach. Jeśli uznasz, że mało, to jeszcze ogromny bukiet konwalii z
    > atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
    > (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na
    > marginesie).

    Dokładnie. Mój wybór też nie był przypakowy. Jeżeli zna się dzieciaka to nie
    trudno kupić fajny i tani prezent.
    Ja kupiłem zegarek (kolorowy, sportowy z bajerami) bo młody lubi takie
    gadżety a do tego Encyklopedię dla młodzieży, bo chlopak lubi oglądać,
    czytac wszelkie atlasy i książki popularno - naukowe.

    Pozdrawiam

    Tomasz