  • Data: 2010-05-10 16:02:36
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 May 2010 09:32:02 +0200, misio napisał(a):

    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
    > Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Jeśli jesteś systematyczny i konsekwentny, to świetnym prezentem na Komunię
    dla dziecka posiadającego już komputer jest zakup markowego oprogramowania
    antywirusowego (polecam Kasperski, Norton) i zadeklarowanie systematycznego
    przedłużania jego licencji aż do osiągniecia przez delikwenta np
    pełnoletności. W ten sposób mozna rozłożyc sobie prezent na swego rodzaju
    raty. Będziesz miał z głowy prezenty na urodziny czy imieniny dziecka.
    Naprawdę dobry antywirus z licencją na 2 lata kupisz w granicach 200-300
    zł.
    http://shop.symantecstore.com/store/symeehho/pl_PL/D
    isplayProductDetailsPage/ThemeID.918400/productID.13
    4553800/categoryID.9153900
    Zapytaj o wersję box - czyli pudełkową, nie elektroniczną, zeby było co
    "wręczyć" :-)