  • 1. Data: 2010-05-10 07:32:02
    Temat: Co dla dziecka na komunię?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
    Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

  • 2. Data: 2010-05-10 07:42:02
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    misio wrote:

    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
    > kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Zależy czy z miasta czy ze wsi.

  • 3. Data: 2010-05-10 08:04:45
    Od: "misio" <a...@o...com>

    > Zależy czy z miasta czy ze wsi.

    Małe miasteczko. 1m2 mieszkania w bloku kosztuje tam 3000 zł.

  • 4. Data: 2010-05-10 08:18:56
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
    > kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
    A co Cię to obchodzi jaki wypada? Kup na jaki Cię stać.
    W zeszłym roku na przyjęcie dla dziewczynki kupiłem aparat cyfrowy.
    Najtańszy z markowych za około 250 zł. W tym roku dla chłopaka zegarek
    Timexa i Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.
    Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się
    wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

    Tomasz

  • 5. Data: 2010-05-10 08:20:05
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Tomasz O. pisze:
    > Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.

    "gość" komunijny z powodzeniem może kupić właśnie coś książkowego i
    wsadzić do środka "kopertę" z kwotą, jaką uważa za słuszną...

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2010-05-10 08:23:28
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Użytkownik "Tomasz O."
> [...]
    > Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się
    > wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

    Moja sytuacja finansowa jest nieciekawa i rodzice dziecka o tym wiedzą. Z
    drugiej strony są dobrze sytuowani. Maja sklep, zbudowali dom... Dlatego
    chciałem cos z dolnej półki ale do zaakceptowania. Dziękuję za konkretne
    wskazówki.

  • 7. Data: 2010-05-10 08:34:08
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    misio pisze:
    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
    > Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Zapytaj na pl.soc.dzieci, tam chyba mają więcej doświadczenia "w temacie".
    Może np. album "Świat Biblii w obrazach. Arcydzieła sztuki"? (poniżej
    100 zł)? Bardzo ładna książka i do oglądania/czytania dla dziecka teraz
    i po latach. Jeśli uznasz, że mało, to jeszcze ogromny bukiet konwalii z
    atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
    (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na
    marginesie).
    --
    Basia

  • 8. Data: 2010-05-10 08:39:27
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Bbjk pisze:

    > (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na
    > marginesie).

    no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
    że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
    sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

    --
    Bogdan

  • 9. Data: 2010-05-10 08:45:35
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    BoDro pisze:

    > no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
    > że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
    > sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

    W ogóle uważam, że czas położyć kres rewii drogich prezentów komunijnych
    i w ogóle wypaczaniu charakteru wszystkiego. I to nie ze skąpstwa ;)

    --
    B.

  • 10. Data: 2010-05-10 08:54:15
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
    > (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na

    Dokładnie. Mój wybór też nie był przypakowy. Jeżeli zna się dzieciaka to nie
    trudno kupić fajny i tani prezent.
    Ja kupiłem zegarek (kolorowy, sportowy z bajerami) bo młody lubi takie
    gadżety a do tego Encyklopedię dla młodzieży, bo chlopak lubi oglądać,
    czytac wszelkie atlasy i książki popularno - naukowe.

    Pozdrawiam

    Tomasz