  • 1. Data: 2010-05-07 12:13:53
    Temat: Oferta
    Od: avonka24 <i...@o...pl>

    Witam,

    Mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.

    Mam dla Ciebie pracę, wykonywaną w domu nie rezygnując z
    dotychczasowych
    zajęć. Brak kosztów własnych.

    Wymagania: podstawa znajomości języka angielskiego (z tłumaczem
    internetowym http://translate.google.pl dasz sobie radę), internet,
    konto
    bankowe.

    Jest to praca dodatkowa w czasie kiedy masz włączony komputer i
    Internet.

    Nie pochłania dużo czasu i nie wymaga dyspozycyjności. Szczerze mówiąc
    początkowo zarabia się niewiele, ale po upływie kilku miesięcy
    kilkaset,
    a nawet kilka tysięcy złotych miesięcznie. Istota polega na pobraniu i
    zarejestrowaniu się do programu komercyjnego, który wyświetla reklamy
    (mały
    pasek), nie przeszkadzający w innych czynnościach. Za każdą chwilę
    wyświetlonego paska z reklamami naliczane są punkty, które następnie

    przeliczane na gotówkę. Wystarczy włączyć komputer i otworzyć
    internet.

    Pieniądze są wypłacane w systemie PayPal, na konto bankowe pod koniec
    każdego miesiąca. Dowody wpłaty są zamieszczone przez niektórych
    pracowników na polskim forum tej strony. Nie trzeba podawać swoich
    danych
    osobowych., wystarczy aktualny e-mail. Od czasu do czasu pojawiają się
    bonusowe
    banery (clicks oraz surfem bonus), na które można (trzeba) klikać,
    zdobywając
    tym samym punkty.

    Przelicznik (zmienny) wynosi za ostatni miesiąc 0.01142, czyli za
    każde
    10 000 punktów otrzymasz 1,114$. W każdy pierwszy dzień miesiąca
    program
    zamieniają punkty na pieniądze i wtedy chcąc wypłacić podajesz im
    tylko
    nr konta. Następnie dokonywany jest przelew w systemie Pay-pal (prawie
    natychmiast ) zamieniając $ na PLN. Można również przelać dolary na
    własne
    konto dewizowe. Minimalna kwota, którą można wypłacić to 20$.

    Bardzo ważnym aspektem wielkości dochodów jest pozyskiwanie nowych
    osób,
    które również pobiorą oprogramowanie, zarejestrują się i będą
    aktywnie. Otrzymujesz 10% sumy punktów uzyskanych przez każdego
    zarejestrowanego, aż do 10 poziomu.

    Przykład: włączając internet na 3 godz. dziennie i pozyskując 3 osoby
    na pierwszym poziomie, a te osoby również pozyskają po 3 osoby itd. aż
    do
    10 poziomu uzyskujemy ogółem w miesiącu 47 828 880 punktów, czyli do
    wypłaty - 14 918 zł. miesięcznie. Patrz Webmaster tej strony.

    Wiele ciekawostek i innych dodatkowych danych znajdziesz na polskim
    forum
    tej strony.

    Koniecznie zarejestruj się poprzez załączony poniżej link do strony.
    Po
    pobraniu programu i rejestracji (podanie adresu e-mail) otrzymasz swój
    osobisty link do logowania (Your referral link) oraz w poczcie e-
    mailowej
    hasło
    do logowania, które będziesz wykorzystywać do dalszej swojej
    działalności. Załączony tekst możesz kopiować i wykorzystać, zmień
    jednak link do
    logowania na osobisty.

    Link do logowania: http://en.20dollars2surf.com/?ref=60056

    Jeżeli potrzebujesz więcej informacji i instrukcji - chętnie pomogę.

    Pozdrawiam i powodzenia.

    Iwona

  • 2. Data: 2010-05-07 13:54:25
    Temat: Re: Oferta
    Od: Krzysiek <a...@c...pl>

    avonka24 pisze:
> [...]
    > kilkaset,
    > a nawet kilka tysięcy złotych miesięcznie. Istota polega na pobraniu i[...]

    jak widać nie brakuje u nas naiwniaków.
    Szanowna Iwono, myślę że użytkownicy tej grupy chętnie się skontaktują z
    Tobą mailem, czy ten jest ok: i...@o...pl?

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 3. Data: 2010-05-07 15:35:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Krzysiek* napisał(-a):

    > jak widać nie brakuje u nas naiwniaków.
    > Szanowna Iwono, myślę że użytkownicy tej grupy chętnie się skontaktują
    > Tobą mailem, czy ten jest ok: i...@o...pl?

    Ja myślę, że harvestery będą "pisać" na i...@o...pl ;)
    A gdyby jednak ktoś się zainteresował, to niech nie rejestruje się przez
    podany link, bo to ref-link

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-05-07 15:46:41
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "avonka24" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    ja Ci proponuje za zarobione pieniadze kupic nastepne komputery wtedy
    zrezygnujesz z pracy i bedziesz zarabiac tym sposobem paredziesiąt tysiecy
    ;)

  • 5. Data: 2010-05-08 18:25:01
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Ja myślę, że harvestery będą "pisać" na i...@o...pl ;)
    > A gdyby jednak ktoś się zainteresował, to niech nie rejestruje się przez
    > podany link, bo to ref-link

    Dajcie spokój, skoro koleżanka jest tak naiwna, że wierzy w takie sposoby
    zarabiana, to i w te wszystkie oferty tytułów doktorskich, własnosci
    ziemskich na Florydzie, wyprzedazy oryginalnych zegarków w Nowej Gwinei
    tudziez spadki po królu Kwabongo też uwierzy. A jak do tego w ofertę
    obiecującą jej powiększenie penisa tez uwierzy? To co będzie? Chcecie tak
    ryzykować?

    J.