  • 1. Data: 2010-05-10 15:03:23
    Temat: Do czego takie szczypce?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _10091.htm

    Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]

    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2010-05-10 15:12:33
    Temat: Re: Do czego takie szczypce?
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Beda sie nadawac do sciagania zabezpieczen zwanych Pierscieniami Segera
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Seg
    era

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-05-10 15:21:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 17:03:23 +0200, Koteczek napisał(a):

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _10091.htm

    > Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]
    >
    > Z góry dziękuje.

    Do gięcia drutu, cienkiego. Niektórzy np robią sobie biżuterię z drutu i
    koralików, to sobie mogą kupić cały ten komplet szczypiec - jedne do
    gięcia, inne do cięcia itp.

  • 4. Data: 2010-05-10 18:22:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Beda sie nadawac do sciagania zabezpieczen zwanych Pierscieniami Segera
> [...]

    To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
    przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
    druciku a nie drucie.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-05-10 20:03:59
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Koteczek wrote:

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _10091.htm

    > Witam - chodzi mi o te w prawym, górnym rogu obrazka :-]
    >
    > Z góry dziękuje.

    Przydatne w domu choć akurat te to tandeta.

  • 6. Data: 2010-05-10 21:09:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 20:22:03 +0200, Jackare napisał(a):

    > To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
    > przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
    > druciku a nie drucie.

    Pisz od razu, że to oczkówki ;) Do gięcia i robienia kabeloczek.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 7. Data: 2010-05-11 11:02:27
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 10 Maj, 20:22, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

    > To nie są szczypce do segerów. To są szczypce do gięcia drutu, aczkolwiek
    > przy ich rzeczywistych wymiarach (to są małe szczypce) możemy raczej mówić o
    > druciku a nie drucie.

    Bo caly ten komplet jest w ogole do robienia bizuterii. Mam podobny :)

    --
    *lolka*

  • 8. Data: 2010-05-11 12:01:43
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    lolka wrote:

    > Bo caly ten komplet jest w ogole do robienia bizuterii. Mam podobny :)
    >
    > --
    > *lolka*

    Trutu-tutu. To zestaw uniwersalny cztero-częściowy. Mam podobny
    sześcio-częściowy. W obu nie ma prawdziwych cążków do robienia oczek -
    które mają szczęki o przekroju całkowicie kolistym. Takie trzeba sobie
    kupić? zupełnie osobno lub w wiekszych zestawach.

  • 9. Data: 2010-05-11 12:44:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    _10091.htm

    > Do gięcia drutu, cienkiego. Niektórzy np robią sobie biżuterię z drutu i
    > koralików, to sobie mogą kupić cały ten komplet szczypiec - jedne do
    > gięcia, inne do cięcia itp.

    Młodzieżową biżuterię wykonuje się z srebrzanki (drut srebrzony),
    droższą z drutu srebrnego. Srebro jest miękkie, więc oczka i inne operacje
    powinno wykonywać się cążkami z gładką powierzchnią, aby jej nie kaleczyć.
    Podobnie cążki do cięcia boczne czy czołowe tną różnie drut, nie każde
    nadają się do biżuterii.

  • 10. Data: 2010-05-11 13:09:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > powinno wykonywać się cążkami z gładką powierzchnią, aby jej nie kaleczyć.
    > Podobnie cążki do cięcia boczne czy czołowe tną różnie drut, nie każde

    http://www.allegro.pl/item997915447_szczypce_okragle
    _160_mm.html#gallery
    http://www.allegro.pl/item996909442_szczypce_okragle
    _wydluzone_yato_2030.html#gallery