  • 1. Data: 2010-05-07 18:26:43
    Temat: Ogranizer kabli
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Witam
    Po przeprowadzce jest okazja, aby zapanować nad kablami (pc i wieża).
    Wstępnie znalazłem:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=0&
    from_showcat=1&order=p&string=organizer+kabli&change
    _view=1

    I chyba propozycja ikea na chwilę obecną wydaje mi się najlepsza:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50035115
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50138302

    Macie jakieś sprawdzone rozwiązania?

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2010-05-08 08:16:41
    Temat: Re: Ogranizer kabli
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 7 Maj, 20:26, "Negatyw" <n...@W...o2.pl> wrote:
> [...]
    ategory=0&from_showcat=1?...

    > I chyba propozycja ikea na chwilę obecną wydaje mi się

    Najpierw tłumaczyć, potem krzyczeć a potem bić po łapach.
    Żaden onanizer nie pomoże jeśli użytkownicy nie będą pamiętali o
    sprzątaniu po sobie.
    Jeśli jednak nic nie pomaga to trzeba zrezygnować z kabli na rzecz
    komunikacji bzzprzewodowej,

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2010-05-08 08:40:06
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqo.googlegroups.com...

    > Jeśli jednak nic nie pomaga to trzeba zrezygnować z kabli na rzecz
    > komunikacji bzzprzewodowej,

    Poproszę zatem o wycenę kompleksowego rozwiązania w zakresie przesyłu
    prądu z gniazdek zasilania do wszystkich moich odbiorników energii.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2010-05-08 13:49:07
    Od: "Hamster" <m...@o...pl>

    CUT

    > Macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
    >
    > Pozdrawiam

    Mam organizer zakupiony w Ikei, przykrecony zostal do spodu blatu stolu, na
    ktorym przebywa w porywach do 2 laptopow, drukarkofaksokopiarka, modem ADSL,
    router, dwie lampki nocne i czasem jeszcze trzeba zapiac ladowarki do
    komorek, aparatu foto itp.
    W zwiazku z tym zawsze pod stolem bylo wielkie klebowisko kabli gromadzace
    kurz. Obecnie ilosc kabli jest podobna, ale udalo sie je w miare ladnie
    poukladac i pod stolem mozna teraz wygodnie odkurzac.
    pozdr

  • 5. Data: 2010-05-09 15:40:57
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Hamster" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > i pod stolem mozna teraz wygodnie odkurzac.

    Przed chwilą również zakończyłem montaż tegoż. Jestem zadowolony.
    Skorzystałem też z tej ich giętkiej rury by zamaskować wiązki kabli.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl