  • 1. Data: 2010-05-08 20:44:19
    Temat: WC
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Witam! Poradzcie proszę: do muszli WC wpadło plastikowe wisidełko z tabletką
    zapachową. Siedzi gdzieś tam na samym dole w tym syfonie. Kret przrechodzi
    obok i go nie rusza. Spłukanie też jakoś idzie, ale wolniej i czasem trzeba
    to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć bez zdejmowania
    rury wylotowej? Pozdr

  • 2. Data: 2010-05-08 21:34:11
    Temat: Re: WC
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Maxsis" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasem trzeba to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć

    Kretem chciałeś rozpuścić plastikowe wieszadełko? :-)))))

    Skombinuj kawał drutu, wygnij na końcu w haczyk i zabaw się w wędkarza.
    Jeśli toto siedzi faktycznie na samym dole, to złapiesz bez problemu, a
    jesli (jak myślę) jednak nie na samym dole, a na samej górze, już za
    syfonem, to trzeba będzie się pomęczyć, może nawet wsadzić w kibel łapę
    (trudno, łapę można potem umyć, a najlepiej niech grzebie ten, co wrzucił) i
    naprowadzać koniec drutu bardziej bezpośrednio.
    Jak wszystko zawiedzie, zawsze można kibel odmontowac i wyjąć ustrojstwo od
    tyłu.

    J. (i wspomnienie starych PRLowskich kibli z zakręcanym otworem rewizyjnym z
    boku)

  • 3. Data: 2010-05-08 22:01:28
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

> [...]
    > od tyłu.
    > J. (i wspomnienie starych PRLowskich kibli z zakręcanym otworem

    Dzięki! Przepraszam, to nie był kret, ale żmijka... :) Pokręciłem trochę i
    nawet myślałem, że przepchnąłem, ale woda powoli spływa, czyli problem trwa.
    A jest to mały kompakt z Koła i dlatego ręka nie wchodzi :)
    Właśnie przypuszczam, że jest tak jak piszeż. Ten koszyczek siedzi już
    pewnie po drugiej stronie syfonu u góry. Pewnie gdybym zdjął rurę na
    wyjściu, to bym to usunął, ale póki co, myślę o najprostszych sposobach.

  • 4. Data: 2010-05-08 22:56:09
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    . Pewnie gdybym zdjął rurę na
    > wyjściu, to bym to usunął, ale póki co, myślę o najprostszych sposobach.

    ale to jest prosty sposób. Odkręcasz dwie śruby w podłodze i masz klop
    uwolniony. Jaki to problem? Problemem jest to że im dłużej ten koszyk tak
    lezy tym więcej nieprzyjemnych rzeczy się na nim nagromadzi i mniej
    sypatycznie będzie się go wyciągać. Jeszcze gorzej gdy trafi do rur lub
    pionu i utknie.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-05-09 08:57:02
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

> [...]

    > Dzięki! Przepraszam, to nie był kret, ale żmijka... :) Pokręciłem trochę i
    > nawet myślałem, że przepchnąłem, ale woda powoli spływa, czyli problem

    Sprężyna jest dobra na zatory, w które sie może "wkręcić", do zawieszki
    skuteczniejszy będzie haczyk z drutu, spróbuj.

    J.

  • 6. Data: 2010-05-09 10:08:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 May 2010 22:44:19 +0200, Maxsis napisał(a):

> [...]
    > to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć bez zdejmowania

    Normalnie - rękawica gumowa na łapę i jedziesz.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)