    From: "Maxsis" <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: WC
    Date: Sun, 9 May 2010 00:01:28 +0200

    > Kretem chciałeś rozpuścić plastikowe wieszadełko? :-)))))
    > Skombinuj kawał drutu, wygnij na końcu w haczyk i zabaw się w wędkarza.
    > Jeśli toto siedzi faktycznie na samym dole, to złapiesz bez problemu, a
    > jesli (jak myślę) jednak nie na samym dole, a na samej górze, już za
    > syfonem, to trzeba będzie się pomęczyć, może nawet wsadzić w kibel łapę
    > (trudno, łapę można potem umyć, a najlepiej niech grzebie ten, co
    > wrzucił) i naprowadzać koniec drutu bardziej bezpośrednio.
    > Jak wszystko zawiedzie, zawsze można kibel odmontowac i wyjąć ustrojstwo
    > od tyłu.
> [...]

    Dzięki! Przepraszam, to nie był kret, ale żmijka... :) Pokręciłem trochę i
    nawet myślałem, że przepchnąłem, ale woda powoli spływa, czyli problem trwa.
    A jest to mały kompakt z Koła i dlatego ręka nie wchodzi :)
    Właśnie przypuszczam, że jest tak jak piszeż. Ten koszyczek siedzi już
    pewnie po drugiej stronie syfonu u góry. Pewnie gdybym zdjął rurę na
    wyjściu, to bym to usunął, ale póki co, myślę o najprostszych sposobach.