  • Data: 2010-05-08 21:34:11
    Temat: Re: WC
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maxsis" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hs4ies$151$1@news.onet.pl...
    > Witam! Poradzcie proszę: do muszli WC wpadło plastikowe wisidełko z
    > tabletką zapachową. Siedzi gdzieś tam na samym dole w tym syfonie. Kret
    > przrechodzi obok i go nie rusza. Spłukanie też jakoś idzie, ale wolniej i
    > czasem trzeba to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć
    > bez zdejmowania rury wylotowej? Pozdr

    Kretem chciałeś rozpuścić plastikowe wieszadełko? :-)))))

    Skombinuj kawał drutu, wygnij na końcu w haczyk i zabaw się w wędkarza.
    Jeśli toto siedzi faktycznie na samym dole, to złapiesz bez problemu, a
    jesli (jak myślę) jednak nie na samym dole, a na samej górze, już za
    syfonem, to trzeba będzie się pomęczyć, może nawet wsadzić w kibel łapę
    (trudno, łapę można potem umyć, a najlepiej niech grzebie ten, co wrzucił) i
    naprowadzać koniec drutu bardziej bezpośrednio.
    Jak wszystko zawiedzie, zawsze można kibel odmontowac i wyjąć ustrojstwo od
    tyłu.

    J. (i wspomnienie starych PRLowskich kibli z zakręcanym otworem rewizyjnym z
    boku)