  • 1. Data: 2010-02-13 18:07:27
    Temat: Re: Co gazowe
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "M&C" <c...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:hl3t3n$37b$1@news.dialog.net.pl...

    > O ile nie masz pionu kominowego dostosowanego do pieca gazowego to
    > najprościej będzie Ci użyć pieca z zamkniętą komorą spalania. Pobór
    > powietrza i wyrzut spalin poprowadzony rurą przez ścianę. Możesz go
    > zainstalować np w kuchni.
    >
    > Cyprian
    w budownictwie wielorodzinnym nie wolno tego robić
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2010-02-13 23:47:09
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Jackare wystukał:

    > Użytkownik "M&C" <c...@T...pl> napisał w wiadomości

    > w budownictwie wielorodzinnym nie wolno tego robić

    Od kiedy? Bo minimum dwie kuchnie z piecykiem gazowym widziałam, nie pomnę
    tylko czy były otwarte czy zamknięte. Zresztą, u nas np. kuchnia jest
    sporo większa od łazienki, no i ma okno. Ale nie, piecyk wtrynili do
    łazienki, dzięki czemu przeciągi od ekstra wywietrznika (otwarta komora
    spalania) hulają przez pół mieszkania

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-

  • 3. Data: 2010-02-14 02:05:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy? Bo minimum dwie kuchnie z piecykiem gazowym widziałam, nie pomnę
    > tylko czy były otwarte czy zamknięte.
    od zawsze. To co widzialaś to niezgodna z przepisami samowolka jeżeli było
    to np w bloku lub kilkumieszkaniowej kamienicy. Wylot spalin przez ścianę
    wolno stosować tylko w budownictwie jednorodzinnym. W budownictwie
    wielorodzinnym wylot przez ściane mogą mieć jedynie grzejniki gazowe.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-02-14 09:33:51
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Jackare wystukał:

> [...]

    > wolno stosować tylko w budownictwie jednorodzinnym. W budownictwie
    > wielorodzinnym wylot przez ściane mogą mieć jedynie grzejniki gazowe.

    A, wylot przez ścianę. OK, zrozumiałam że chodzi o zakazany piecyk w
    kuchni. :)

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-
    .__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej:
    "Gar'ybgawi: wyspa szczęśliwa" >-