  • 11. Data: 2013-02-03 21:37:02
    Temat: Re: Co na scianę w wiatrołapie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Niby dlaczego?
    > Dla mnie największą wiochą jest boazeria, panele i drewnopodobne
    > płytki oraz kasetony na ścianie.
    > Wszystko jest sprawą gustu.

    no cóż... Marmolit sie doskonale wpisuje w powyższe, jest bardzo tandetnym
    wykończeniem sciany wewnętrznej

  • 12. Data: 2013-02-03 21:45:10
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > Niby dlaczego?
    > Dla mnie największą wiochą jest boazeria, panele i drewnopodobne płytki
    > oraz kasetony na ścianie.
    > Wszystko jest sprawą gustu.
    A z gustami sie nir dyskutuje )
    --
    .:Artur:.

  • 13. Data: 2013-02-03 21:55:06
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 13:44:24 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >
    > docelowo może mała szafa. Chwilowo gładź gipsowa + biała emalia.
    >

    > Brudzi się. Od rąk, ubrań, butów, rowerów. Sciany na wysokości kilku cm
    >
    > są skopane z czarnymi kreskami od podeszw. Wszedzie jakieś slady od
    >
    > zamkow ubrań itd. A to dopiero rok.
    >

    > Teraz: co połozyć na sciany? Na razie w grę wchodzą płytki (ale obawiam
    >
    > się że będzie wyglądać jak lazienka w pegeerze i będzie zimne) albo
    >
    > panele scienne, ale PCV bo drewaniane mialem na mieszkaniu i były w nich
    >
    > dziury. Ewentualnie boazeria.
    >

    > Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

    Farby ceramiczne. Para i Benjamin Moore ma to w ofercie. Nietanie, ale i metrów nie
    masz tam sporo. Jak jest więcej kasy to szukaj czegoś tynków dekoracyjnych. Zazwyczaj
    są trwalsze od farby, ale to koszt już odrobinę wyższy. Szukaj czegoś barwionego w
    masie, jak zarysujesz to nie zauważysz :)

  • 14. Data: 2013-02-03 22:09:57
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 3 lutego 2013 16:14:58 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Ale na spacer z psem to idziesz na podwórko a nie na dwór do pana :)

    Na dwor, na dwor.

    Jak bylem maly to tez chodzilem na dwor z chlopakami :) Welcome in Slask ;)

    Na pole! Na dwór to się chodziło jak trza było dach załatać bo sie na łeb
    lało :) Na podwórku dzieci się bawiły więc piesek nie bardzo tam pasował.
    Ale to Galicja :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 15. Data: 2013-02-04 16:33:36
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 03.02.2013 20:23, Adam wrote:

    > Na dwor, na dwor.
    >
    > Jak bylem maly to tez chodzilem na dwor z chlopakami :) Welcome in Slask ;)
    > pozdr.

    U nas w lubuskiem to tez na dwor a nie na pole ;)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2013-02-05 14:15:54
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

> [...]
    > dziury. Ewentualnie boazeria.
    >
    > Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

    tynk mozaikowy - dałem coś takiego na jednych schodach (z dwóch stron
    mają ścianę i nie mają poręczy) - wcześniej był pas brudu na wysokości
    łapek dziecka, teraz problem zniknął ;)
    Cenowo to chyba podobnie do kafelek (musisz kupić tynk+podkład w
    kolorze, do kafelek to znowu klej trzeba, fugę...) za sam tynk płaciłem
    chyba coś ponad 200zł za 15 czy 20kg - wystarczyłoby chyba na ok 7-10m2
    - na schody zużyłem pół wiaderka. Podkładu w kolorze niestety nie
    dostałem bo nie kupiłem od razu, a po miesiącu sprzedawca zwinął interes
    i nie chciało mi się uderzać do producenta - kupiłem więc standardowy
    podkład i go zabarwiłem.

    Lukasz

  • 17. Data: 2013-02-05 14:44:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > Mam jeszcze jakieś inne opcje? Farba się nie sprawdza.

    Jeśli dobrze rozumiem chcesz ścianę odporną na drobne uszkodzenia oraz łatwą
    w utrzymaniu w czystości. Ten efekt można osiągnąć na wiele różnych
    sposobów. Dlatego ja bym się zastanowił (i Tobie to radzę) od drugiej
    strony - czyli estetyki. Na razie wiemy, tylko tyle że nie chcesz kafelków
    ani paneli PCV.

    Taki wiatrołap zależnie od wykończenia może wyglądać albo jak wspomniana
    przez Ciebie łazienka w PGR, albo poczekalnia u dentysty, albo hall w
    biurze. IMO nie tędy droga - jak mawiają starzy podrywacze - ma się tylko
    jedną szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Wiatrołap to pierwszy
    fragment domu który widzi człowiek wchodzący z zewnątrz, ale jednocześnie
    jest to pomieszczenie czysto użytkowe w którym forma nie może przesłonić
    użyteczności.

    Zależnie od ogrodu i wnętrza w jednym wiatrołapie boazeria będzie pasowała,
    a szkło albo aluminium będzie wyglądało sztucznie, a w innym wiatrołapie
    będzie odwrotnie i to szkło i metal będą bardziej pasowały niż drewno.

    Ps. Jest jeszcze jedna opcja której chyba nikt nie wspomniał - tapeta z
    włókna szklanego i na to farba w wybranym kolorze. Wzmacnia ścianę w
    kontekście drobnych uderzeń, nadaje jej fakturę co sprawia, że brud jest
    mniej widoczny, a jak ją pomalujesz farbą tzw. lateksową to będzie ją można
    łatwo zmywać. Tyle że IMO jest to bardzo nijakie rozwiązanie ani to
    tradycyjne jak drewno ani nowoczesne jak metal i szkło, będzie pasowało
    tylko do nijakiego wnętrza.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2013-02-05 15:19:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > U nas w lubuskiem to tez na dwor a nie na pole ;)

    To chyba w całej Polsce tak bo w zachodniopomorskim też ;-)
    Przyklepane jako poprawne!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2013-02-05 15:49:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    >
    > To chyba w całej Polsce tak bo w zachodniopomorskim też ;-)
    > Przyklepane jako poprawne!

    Zachodniopomorskiem.

    Ja tam prywatnie to wychodzę na podwórko, ale w Krakowie wychodzą na pole.

  • 20. Data: 2013-02-05 17:56:06
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Zachodniopomorskiem.

    Niby niekoniecznie :;-)
    http://www.polskieradio.pl/9/305/Artykul/254675,W-wo
    jewodztwie-zachodniopomorskim-%E2%80%93-w-Zachodniop
    omorskiem