  • Data: 2018-06-27 19:22:58
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/27/2018 6:59 PM, quent wrote:
    > Jeśli mogę sklonować obraz z urządzenia z andkiem na chromecast
    > (projektor) to w czym to się różni od tego boxa poza interface - paluchy
    > vs klawa?

    Tym że nie musisz mieć *dodatkowego* urządzenia z androidem.

    Tym że do telefonu nie zawsze da się wlożyć pendrive.

    Tym że wysyłanie obrazu wysokiej rozdzielczości jest niemożliwe przez
    wifi bez strat.

    Tym że wszelakie miracasty, chromecasty, Widi i inne duperele mają laga
    kilkaset ms.

    Tym że nie ma jak podpiąc sensownego audio 5.1 do chromecasta.

    Tym że może podpiąc dongla tv do androidboxa.

    Tym że można wpiąć dysk twardy.

    Pewie jeszcze wieloma rzeczami.

    Ja nie protestuje że chrome cast jest gorszy/lepszy. Ja protestuje żeby
    to *coś* podkładać jako alternatywę do androida kiedy niejaki Zenek
    zapytał o przeglądarkę.

    Mając chromecasta musisz mieć *dodatkowe* urzadzenie. Mając android boxa
    musisz miec tylko myszkę bezprzewodową i zrobisz nia wszystko.

    Chromecast ma jakieś zalety i sam używam czasem. Ale nijak ma się to
    raczej do potrzeb.