    From: agent73 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Date: Thu, 14 May 2009 23:37:02 +0200

    On Thu, 14 May 2009 19:52:42 +0200, "Jarek P."
    <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

    >Ja tam sie będę upierał, że jak ktoś nie widzi różnicy, to do
    >okulisty pora się wybrać. One mają tak różną temperaturę barwową
    >światła, że trzeba być naprawdę daltonistą chyba, żeby nie widzieć
    >różnicy.

    To zależy... W kuchni mam halogeny 12V 20W nad blatem i te świecą
    wyraźnie "bielej", natomiast pod sufitem wybrałem 230V 25W które mają
    "żółtą" barwę światła, zupełnie jak zwykła żarówka, nad czym trochę
    ubolewam bo to "bielsze" światło bardzij mi się podoba...
    Tak więc wcale mnie nie dziwi, że niektórzy nie potrafią odróżnić
    barwy światła halogenowego od zwykłej żarówki, skoro halogeny również
    są w wersji ze światłem jak zwykła żarówka...
    --
    A.