  • Data: 2009-05-15 06:56:37
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomniales o znacznie wiekszej trwalosci energooszczednych. A rachunki za
    > prad to bynajmniej zaden blad pomiaru.
    Ale tu już pojechałeś. Są żarówki zwykłe, raczej o niedużej mocy, które
    potrafiły świecić po kilkanascie lat. Jeżeli chodzi o swietlówki kompaktowe,
    to u mnie w domu żadko która świeci w sposób akceptowalny dłużej niż 2-3
    lata, a i taki czas wytrzymują TYLKO I WYŁĄCZNIE najdroższe świetlówki
    kupowane za 30-40 zł/szt które mam zainstalowane w kluczowych miejscach
    mieszkania i to tylko pod warunkiem że raz włączone świecą dłuższy czas w
    ciągu doby - ok 4 godzin co najmniej. Takich świetlówek potrzebuję 5, więc
    koszt startowy to 150-200 zł. W ciągu roku na zwykłe żarówki nie mam szans
    wydać nawet tych 30 zł.
    --
    Jackare