  • Data: 2009-05-15 10:16:50
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 May 2009 08:13:51 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > jestem jak najbardziej za budową nawet dwóch elektronii atomowych....
    > i jednocześnie za oszczędzaniem
    > zanim zbudują te elektrownie minie 20 lat...
    > a przez te 20 lat dojdziemy do ogromnych braków energii...
    >
    > lepiej więc nauczyć się ją oszczędzać teraz - niż panikować jak rok temu w
    > warszawie....

    Jak ją będziemy teraz oszczędzać, to co zrobią ze sobą górnicy, i ze swoim
    węglem? Hę???
    A w ogóle te legendarne braki energii dotyczą ewentualnie przemysłu, a nie
    indywidualnych odbiorców. To przemysł zużywa jej najwięcej. Więc nie twórz
    legend, jakoby rodzaj używanej żarówki miał znaczenie dla wyrównania ew.
    deficytów. To śmieszne.