  • 1. Data: 2009-05-14 00:44:59
    Temat: Co robicie względem paranoi z żarówkami ???
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.
    Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy pulsującym
    świetle gównianych neonówek.
    Wkurzony jestem. Lubie zwykłe żarówki.
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-05-14 03:52:55
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami ???
    Od: "Andrzej " <a...@g...pl>

    Jackare <...@s...de.pl> napisał(a):

> [...]
    > Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    > Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy pulsującym
    Nie martw sie. To bedzie dzialo sie stopniowo. Poza tym masz jeszcze w zapasie
    pobliskie wzgledem Polski kraje, ktore nie bedac czlonkami Unii nadal jeszcze
    dlugo pozostana przy zarowkach. Dla ulatwienia podaje, ze zarowka po rosyjsku
    [mysle, ze po ukrainsku jewt podobnie, a jezeli nie, to na pewno na Urkrainie
    i Bialorusi beda rozumiec] to łampoczka :). Ruszy wiec indywidulany import i
    jezeli ktos bedzie chcial nadal pozostac przy zarowkach, to bedzie zaopatrywal
    sie w nie na bazarach. Mozliwe, ze powstanie cos w rodzaju drugiego,
    nieoficjalnego obiegu handlowego tymi łampoczkami. Unia moze stawiac nakazy
    urzedom, zakladom przemyslowym, szkolom, zlobkom, bibliotekom, szpitalom,
    poczeklaniom drorcowym, komisariatom, placowkom handlo wym i uslugowym itd i
    tam zarowki nie uswiadczysz, ale w Twoim prywatnym domu nic nikomu do tego,
    czym wprowadzasz tzw nastroj w sypialni, lub przy jakim swietle jesz zupe :).
    Wazne, zebys placil rachunki za prad, ktore nie wykluczone, moga byc bardzo
    duze. Mozliwe, ze bedzie tez tak jak za czasow okupacji, kiedy to policja
    sprawdzala zaciemnienie, z ta roznica, ze teraz beda chodzic i sprawdzac co
    sie swieci, a jak stwierdza, ze zarwoka, to beda karac mandatami. Byc moze, ze
    przy okazji beda to sily polaczone, czyli antyzarowkowiec plus komputerowiec;
    jeden bedzie sprawdza czy nie ma zarowk, a drugi, czy w komputerze nie ma
    piratow. Jesli tak ma byc, to czas umierac.
    Pozdrawiam Andrzej.

  • 3. Data: 2009-05-14 05:27:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    > Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy

    Zwykłe żarówki mam jeszcze w samochodzie i lodówce. Oświetlenie w 90%
    energooszczędne. Nic nie pulsuje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-05-14 05:56:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej napisal:
    > ale w Twoim prywatnym domu nic nikomu do tego,
    > czym wprowadzasz tzw nastroj w sypialni, lub przy jakim swietle jesz zupe :).

    Optymisto! To dlaczego w moim prywatnym domu nie moge decydowac,
    jaki gatunek trawy mam ochote zapalic, albo jaka uzywka mam
    ochote sie uwalic? Dlaczego Unia decyduje, jakie zdjecia mam
    prawo ogladac, a jakich nie. Jestes zbytnim optymista. Unia,
    autokracja urzednikow, laduje sie wlasnie do zycia prywatnego
    i to bez sadow, vide wczorajsze doniesienia o przeforsowaniu
    dyktatorskich regulacji Sarkozy'ego.

    Poczekaj jeszcze chwile i zobaczysz ormowcow na wzor angielski
    zagladajacych w okna. Wiem, ze w tej chwili wyglada to na przerysowanie,
    ale taka Kasandra juz jestem: porownaj obecne bandyckie regulacje
    prawne z tymi sprzed 10..15 lat to sam sie zdziwisz, jaki namordnik
    nam stopniowo nalozono.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-05-14 06:01:33
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 14 Maj, 02:44, "Jackare" <j...@s...de.pl> wrote:
> [...]
    > Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    > Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy pulsującym

    Spokojnie, możesz zastosować halogeny w oprawach zwykłych żarówek.
    Niestety cena jest kilkukrotnie wyższa :(
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=17127
    15

    Ale skoro będzie takie zapotrzebowanie to warto sie zaopatrzyc na
    zapas? Żona pracuje w fabryce takich żarówek więc może trzebaby
    zamówić jakiegos tira (tak na wszelki wypadek) ;-)

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-05-14 11:04:44
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    mam w 3 pokojach ściemniacze (2 takie na dotyk i jeden z pokrętłem)

    czy to znaczy że będę mógł je sobie w d... wsadzić?

  • 7. Data: 2009-05-14 11:26:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    > Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy

    Ale od wrzesnia tylko setki i wieksze, a halogeny jeszcze dlugo.

  • 8. Data: 2009-05-14 12:05:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Maj, 13:04, "Srututu" <s...@o...pl> wrote:
    > mam w 3 pokojach ściemniacze (2 takie na dotyk i jeden z pokrętłem)
    >
    > czy to znaczy że będę mógł je sobie w d... wsadzić?

    tylko do czasu, az uchwala co sobie mozesz wsadzac :)

    WS

  • 9. Data: 2009-05-14 14:00:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Srututu" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam w 3 pokojach ściemniacze (2 takie na dotyk i jeden z pokrętłem)
    >
    > czy to znaczy że będę mógł je sobie w d... wsadzić?

    No kolego, nie ściemniaj!

  • 10. Data: 2009-05-14 17:31:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Srututu wrote:
    > mam w 3 pokojach ściemniacze (2 takie na dotyk i jeden z pokrętłem)
    >
    > czy to znaczy że będę mógł je sobie w d... wsadzić?

    halogeny są energooszczędne.