    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co się dzieje na rynku nieruchomosci
    Date: Wed, 07 Feb 2024 19:49:25 +0100

    W dniu .02.2024 o 20:55 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Z analizy Otodomu wynika ze nic sie nie dzieje. Rynek wyglada na
    > stabilny z duża iloscia ofert sprzedaży ido wynajęcia. Ogłoszeń ze ktoś
    > chce kupić albo zostać najemca brak. Dzienne zmiany w czterech
    > największych miastach nie daja podstaw do wyciagania zadnych wniosków.
    > Ale w przypadku ofert z całej Polski lepiej widać panujacy trend. W
    > przeciągu dwunastu dni przybyło ogłoszeń sprzedaży o prawie tysiąc i o
    > trzysta ofert do wynajęcia. Z nich prawie wszystkie ogłoszenia dotyczyły
    > duzych i bardzo duzych miast. Czyli pomiędzy bajki mozna wsadzić
> [...]

    No i nie wiem, czy tym postem chcesz powiedzieć, że Twoje przewidywania co
    do spadku (załamania) na rynku nieruchomości były nietrafione? - czy
    delikatnie wycofujesz się rakiem ze swoich prognoz?

    Przypomnę, że wieszczyłeś od wielu lat załamanie na rynku nieruchomości, w
    ubiegłym roku miał być już to pewniak, który nastąpi tuż po wyborach...

    Tymczasem, jak sam piszesz "nic się nie dzieje".
    Co gorsza, na horyzoncie są już jaskółki dalszych podwyżek.

    TG