  • Data: 2020-08-08 22:25:44
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To co tu mnie zaskoczyło to problemy z telefonami. Niby te
    > same zasady w UE ale okazuje się, że połączenia do innych
    > krajów wychodzą jakoś bardzo drogo.

    W myśl tych samych zasad z Polski jest równie drogo. To ostatnia
    rzecz, za którą regulacje UE jeszcze się nie zabrały -- dlatego
    operatorzy jeżdżą po nas jak po łysej kobyle i drą nieprzytomną
    kasę. I dlatego też do rozmów na zagraniczne komórki używam
    WhatsAppa -- okazuje się, że każdy ma. A przynajmniej każdy, do
    kogo dzwonię. Wcześniej, jak jeszcze roaming był beznadziejnie
    drogi, używałem konta VoIP u polskiego operatora. Konto dalej
    mam, płacę za nie złotówkę rocznie i w razie czego mogę sobie
    zawsze za darmo z zagranicy pogadać.

    --
    Jarek