    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co zamiast mlecznej folii na okno lazienkowe?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 07:40:04 +0200

    > Nie wiem w jaki sposob to przykleic - robie zgodnie z
    > instrukcja a i tak tworza mi sie pecherze i zgrubienia.

    Czyste okno = swieżo umyte.
    Docinasz w przyblizeniu wymiar tak by wymiar folii = wymiar szyby
    mozesz zostawic nieco zapasu bo mozna to dociac przy przyklejaniu juz na
    szybie (idealnie wrecz).

    Spryskujesz obficie całą szybę płynem do mycia szyb

    Przyklejasz folię (od góry) odrywajac jej dolna warstwe. Całość bedzie
    jeszcze "pływać" na szybie dzieki wodze poniżej - ustawiasz tą folie
    idealnie i docinasz tak krawędzie by było dobrze.

    Uzywajac odpowiedniego narzędzia (twarde ale nie rysujące np guma jakas czy
    cuś) jadąc od środka szyby pozbywasz sie bąbli powietrza wypychając je do
    krawędzi. Jesli krawedz jest prawidlowo docięta - powietrze powinno bez
    problemu opuscic obszar szyby w cholere ;)

    Raczej nie jestem mistrzem manualnych prac a wrecz daleko mi to tego - ale
    folie polozylem za pierwszym razem. Moze to kwestia folii ;) (nie pamietam
    jaka ja bralem ale tania to ona nie była). Wymiary okien byly wieksze niz te
    ktore ty podajesz akurat u nas.

    Pozdrawiam

    Kane