    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Co zrobic z szambem?
    Date: Wed, 30 May 2012 07:52:23 +0200

    kiki wrote:
    > "Majka" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie rezygnować z szamba, bo wodociąg jest tak drogi i coraz droższy,
    > że jeszcze wrócisz do szamba.
    > Jak jest nieszczelne "i samo ginie" to jeszcze lepiej.

    miło w końcu sie dowiedzieć że niczym sie moralnie nie różnisz od tych
    wyklinanych przez ciebie oszustów od budowlanki i instalacji. Od zawsze sie
    tego spodziewałem. Zresztą jak oszukujesz w takich sprawach to i w innych
    pewnie robisz to samo.

    jak mówią: złodziej najgłośniej zwykle krzyczy "łapać złodzieja"

    Nawiązując do starych twoich tekstów powiem tak:

    powinno sie wprowadzić co roczny obowiązek certyfikacji zbiorników na
    nieczystości wtedy by żadnej oszczędny nie odsączał zawartości szamba do wód
    gruntowych bez stosownej wysokiej kary.