    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.dom
    Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Thu, 05 Mar 2015 00:14:18 +0100

    W dniu 2015-03-04 o 23:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Wiesz, wiele osób zwalnia sie tez z wuefu... Bo mysli, ze to madre i
    > cwane...

    To inna sprawa. Mnie chodzi jednak o to, że tworzy się atmosferę niemal
    terroru związanego z przymusowymi szczepieniami. Jakby te dzieci
    rzeczywiście ktoś chciał szczepionkami wybić albo przynajmniej wszystkie
    ciężko okaleczyć, a rodziców za nieszczepienie do więzienia wpędzać. A
    jak co do czego, to okazuje się, że lekarze dmuchają na zimne, żeby broń
    Boże chorego/słabego nie zaszczepić. Nawet dziś jedna znajoma mama
    mówiła mi, że jej dziecko ma zaległe szczepienie sprzed iluś lat, bo
    ciągle było przeziębione.
    Poziom zaufania wśród ludzi (do lekarzy, ale nie tylko) jest tragiczny.
    I to jest w tej całej historii najsmutniejsze.

    Ewa