    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 3 May 2015 14:55:52 +0200

    Dnia Sun, 3 May 2015 03:54:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Ja to w ogóle podejrzewam że chodzi o jakieś
    > przewrażliwienie anty-plastikowe i autosugestię
    > że czuje różnicę w smaku :-)

    Nie, nie chodzi o to. Czasem wręcz "JEDZIE" plastikiem - kilka razy się
    nacięłam, także na "markowe" czajniki plastikowe. Nigdy więcej.

    Zresztą nawet jeśli woda nie "jedzie", to plastik po dłuższym cAsie staje
    się porowaty,nawet jeśli tego nie widać gołym okiem. Lęgną się tam pleśnie
    (kiedyś tak miałam z czajnikiem Zelmer'a - woda JECHAŁA pleśnią, choć
    niczego takiego nie było w czajniku widać - po zmianie czajnika to zjawisko
    ustąpiło) oraz Bóg wie jakie bakterie (boję się np Legionelli).
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!