    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Date: Mon, 4 May 2015 00:12:32 +0200

    Pan Pszemol napisał:

    > Jak czytam o takich porażkach to bardziej doceniam
    > mój czajnik Brauna w którym nic się nie da "wygotować"
    > bo sam się wyłącza i żadna grzałka mu się od 10 lat
    > nie przepaliła bo niby dlaczego miałaby się przepalić...

    Też sobie teraz uzmysłowiłem, że czajnik z przepaloną grzałką chyba
    nigdy na mojej drodze nie stanął. Jakieś styki w tym całym parowym
    wyłączniku po latach może czasem padną. Mnie kiedyś po prostu spadł
    na podłogę, co wywołało ogólne zepsucie. Co ciekawe, jak pamiętam,
    to te za komuny, bez wyłącznika, też były dość odporne. Bywało, że
    włączony bez wody, grzałka rozgrzana do czerwoności, smrodu z tych
    gum i bakielitów kupa, ale drucik cały. Zaczynam podejrzewać, że ten
    producent zauważył, że ma stałych klientów i specjalnie dla nich
    preparuje grzałki o półrocznej trwałości. I z tego żyje -- bo nowych
    czajników tej konstrukcji nikt by przecież dzisiaj nie kupił.

    --
    Jarek