    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 7 May 2015 17:32:52 +0200

    Dnia Thu, 7 May 2015 09:32:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Na tyle dobry, aby odróżnić pumeks od gładkiego plastiku.

    Widziałeś kiedy ostrze brzytwy? - idealna ostrość i gładkość.
    A pod mikroskopem?
    http://img684.imageshack.us/img684/8128/90972589.jpg
    Plastiku akurat nie chce mi się szukać specjalnie dla Ciebie.

    > No ale w czym mi ta korozja termiczna miałaby przeszkadzać?

    No właśnie BAKTERIOM/GRZYBOM w niczym, im wręcz pomaga, stwarzając w porach
    materiału nisze do gromadzenia się, rozmnażania i kolonizacji :->
    Ty na pewno kończyłeś jakieś szkoły?? - bo coraz bardziej mnie zadziwiasz.

    > Tworzysz teorie bzdurne, bo bakterie się mnożą gdy mają jedzenie...
    > A co one niby tam jedzą w zakamarkach pokrywki czajnika?

    WWhhh...

    "Odżywianie się bakterii

    a)Autotroficzne

    Fotosyntetyzujące ? zawierają bakterie riochlofilu. Wykorzystują CO2,wodę
    oraz światło (energie świetlną). Są to bakterie purpurowe i zielone?

    Chemosyntetyzujące są to bakterie które nie zawierają riochlofilu. Uzyskują
    one energie z utleniania związków np.:

    Z siarkowodoru powstają bakterie siarkowe
    Z amoniaku powstają bakterie nitryfikacyjne
    Z wodoru powstają bakterie wodorowe"

    > Poza tym w czasie gotowania *cały* czajnik osiąga temperatury
    > grubo powyżej temperatur wymaganych dla pasteryzacji.

    > I... co?

    Jajco. Spytaj kogoś, kto jest po szkołach, po co się odkaża klimę.
    To samo zjawisko.

    > Histeryzujesz. Chyba z braku wiedzy boisz się wielu rzeczy, niepotrzebnie.

    Miałam już plastikowy czajnik "wiodącej firmy", he he, 2 lata używania i
    oto smród - co się okazało? Czajnik zagrzybiony. A bez widocznych oznak
    żadnych, tylko śmierdział on sam oraz woda z niego. CZYŚCIUTKI I GŁADZIUTKI
    - na oko :->
    Pisałam już, no ileż można.
    Doktor biotechnologii(sic!) mi wyjaśnił, że plastik na skutek erozji
    termicznej sporowaciał i został skolonizowany przez grzyby termooporne :->
    Czajnik nie za 20 złotych, tylko za 200.

    > Tłumaczyłem Ci przecież, że w przeciwieństwie do Ciebie ja ledwie
    > podstawówkę skończyłem... i do dużej pomocy wymagałem.

    No i nadal wymagasz, ale sorry, ja już wymiękam.

    > No i skąd ten Bisfenol się bierze w używanym od ponad 10 lat czajniku?

    Boszsz... No moze po 10 latach to już go tam niewiele zostało, boś go wypił
    w pierwszych 2 albo i wczesniej :->
    http://dzieci.pl/kat,1033591,title,Bisfenol-A-niebez
    pieczna-substancja-ukryta-w-plastiku,wid,16731592,wi
    adomosc.html?smgputicaid=614d29
    I nie czuj się uszczęśliwony, ze akurat o "czajnikowym" platiku tu nie
    wspomniano :->

    > Na razie reprezentujesz typową pseudonaukową histerię.
    > W sumie zgodną i kompatybilną z Twoim podejściem do
    > homeopatii i anty-szczepieniowości. Wykazujesz brak mądrości
    > i swoje duże anti-science.

    Wykazuję wiedzę o sprawach, w których Ty po prostu i zwyczajnie nie masz
    pojęcia o wyobrażeniu - niby nie musisz, obowiązku nie ma, ale troche
    interesowac się warto, bo PRODUCENT to wiesz, raczej nie będzie Cię zbyt
    dogłębnie ostrzegał przed swoim wyrobem, najwyżej każe Ci nie zamaczać
    wtyczki :->
    --
    XL
    Kim jest ten fajny gość?