    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Date: Fri, 8 May 2015 07:31:55 -0500
    <q...@4...net> <mi4igr$qf1$1@dont-email.me>
    <1sdmbybaj2p62.1oy9ogbozz045$.dlg@40tude.net>
    <mi63ne$mgm$1@dont-email.me> <bqf7jx4hnsab.74iurbryu28r$.dlg@40tude.net>
    <mi8nu2$haj$1@dont-email.me> <g...@4...net>
    <mifsv4$ea$1@dont-email.me> <t90lnixwtby2$.197y9uu6iqd5n$.dlg@40tude.net>
    <554bad47$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <migkgg$34f$1@dont-email.me>
    <554bdd99$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <mih99m$2eh$1@dont-email.me>
    <554c5466$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
    news:554c5466$0$27530$65785112@news.neostrada.pl...

    > OK. Tak czy inaczej - nie jest to jednak to samo, co płukanie wrzątkiem
    > kilka razy dziennie.

    Zdecydowanie nie :-) I dlatego klima może śmierdzieć bo część wilgotna
    nigdy się ponad 60'C nie nagrzewa i nie odkaża... Co parę lat można
    ją fungicydem (grynszpanem jakimś?) psiknąć...

    > W upały kałuża jest, rzuca się w oczy. W chłodniejsze dni - nie wiem, może
    > jakaś mikroskopijna, nie przypatruję się dokładnie.

    Czyli normalna jest... nie masz się czego bać - zapaszek masz mokrego kurzu
    a nie grzyba. Pies jak się na deszczu zmoczy to też charakterystycznie
    zapaszkiem trąci ;-)

    No to git :-)))) I szafa gra i bucy.