eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować › Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Date: Wed, 13 Jun 2012 11:25:42 +0200

    Otóż utnę wasze dywagacje. Ja mam kolektory w ogrodzie i bardzo sobie
    chwalę. Jak spadnie śnieg w nocy to rano odśnieżając podjkazd dwoma ruchami
    miotły zgarniam zawartość z szyby i kolektor już te kilka godzin dłużej
    grzeje niż u sąsiada na dachu z którego dopiero w południe śnieg zjedzie...
    w najlepszym przypadku, bo czasem wogóle.
    Co jeszcze? Dawno nie zaglądałem do statystyk aż dwa tygodnie temu gdy żona
    powiedziała w piątek że brakło ciepłej wody. Zdziwiłem się ale zacząłem
    badać. Sobota, słońce w pełni, godzina dwunasta a tu jakieś marne 80stC na
    kolektorze. Co jest? Aaaa brudna szyba przecież jest. Zmoczyłem, następnie
    umyłem porządnie gąbką z płynem W5 kamień i rdza i na koniec porządnie
    spłukałem, temperatura kolektora skoczyła jak z procy do 103stC.
    Zrobicie coś takiego na skośnym dachu? Nie. A potem słyszę jakieś brednie że
    kolektor po kilku latach już do wymiany bo siada mu sprawność.
    Wystarczy umyć. :)

    Marek