  • Data: 2015-03-13 19:29:53
    Temat: Re: Czosne co zrobić
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:550317af$0$2203$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dobre pytanie, warte crossa na kuchnię.
    > Jakie jest to dolne kryterium oceny, czy wino nadaje się jako wsad do
    > gara?
    > Bo stojąc przed regałem, gdzie rozrzut od 9,99 do 99,99 czasem się
    > zastanawiam, czy prze- czy raczej niedo-inwestowywuję.

    Któryś z panów kucharzy z kanału "Kuchnia +" (p.Jakubiak lub p.Adam)
    stwierdził niedawno w jednym z emitowanych obecnie programów, że do gara
    należy dodawać takie wino, jakie sami najchętniej pijemy i nam najbardziej
    smakuje. IMO właściwie ma rację... ale co, jeśli ktoś (na przykład) lubi
    szampana ? Lać do bigosu? ;)

    Pozdrawiam
    JBP