  • Data: 2015-03-31 15:05:21
    Temat: Re: Czosnek!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 07:50:58 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Stratyfikacja w lodówce niewiele pomaga bo nasiona w
    > torebeczkach są wysuszone i hibernują a w naturze w naszym klimacie
    > nasiona w glebie przechodzą stratyfikują na wilgotno. Powyzższe sprawdzałem

    Ja miałam cebulki czosnku, nie nasiona.

    O stratyfikacji nasion konieczne na mokro wiem doskonale. Stratyfikowałam
    już np nasiona świerków srebrzystych, umieszczając je w wilgotnym piasku, w
    lodówce - i mam już własne kilkuletnie choinki oraz do drzewka do sadzenia.
    --
    XL
    Nie musisz szczepić dziecka!