    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Czosnek!
    Date: Sat, 04 Apr 2015 06:17:11 +0200

    W dniu 2015-03-31 o 11:35, ZZZ pisze:>.
> [...]
    >>> sprawdzałem

> [...]
    > ważne.
    > Przez 2 sezony próbowałem zasiewać kupione nasiona - nic nie wzeszło.
    > W tym roku kupiwszy nasiona też już, już miałem siać, kiedy przeczytałem
    > na torebce żeby wysiewać _jesienią_. Myślę, co tam, jest już wiosna, też
    > wzejdą. Ale poczytałem w Internecie, że czosnek niedźwiedzi wymaga
    > stratyfikacji
    > i powstrzymałem się z kolejnym wysiewem na próżno.
    > Niestety coś co Dirko ładnie nazwał "solidnością kupiecką" tu nie wystąpiła
    > i nic na opakowaniu nie było, że wysiew jesienny jest warunkiem absolutnie
    :)
    Wysiać jak najbardziej możesz teraz wiosną ale :
    " Wszystko ma swój czas i jest wyznaczona godzina
    na wszystkie sprawy pod niebem:
    Jest czas rodzenia i czas umierania,
    czas sadzenia i czas wyrywania tego..."
    i o ile nie oszukasz swoimi działaniami natury
    to te nasiona wzejdą wiosną przyszłego roku .

    >a teraz może znajdę kogoś w okolicy z czosnkiem w ogródku
    > do wysępienia kilku cebulek :)
    :)
    o tej porze roku sens ma sadzenie tylko ukorzenionych cebulek w
    doniczkach lub przenoszenia cebul wraz ziemią w której rosną

    :)
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal