  • 31. Data: 2014-05-30 16:38:53
    Temat: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Zamiast tego można też zastosować owcę albo barana. Będzie to mniej
    > technologiczne, ale równie efektywne. A efektowne może nawet bardziej.
    He, he. Przypomniało mi się, jak ojciec w latach 70-tych kupił parkę
    baranka i owieczkę. Po tygodniu szybko sprzedał, bo zżarły korę z
    drzewek, wszystkie truskawki i co było w zasięgu.
    One są skuteczne i ekologiczne zamiast Roundupu ;-)
    Jacek

  • 32. Data: 2014-05-30 17:06:11
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    > Całe szczęście, że istnieje wspomniane słowo "murawa", o którym mówić
    > nie zakazano. Co zielone jest w murawie, to sprawa pomniejsza.

    Istnieje jeszcze alternatywa, w której na pewno nie zalęgną się
    stokrotki, czy inne krokusy.
    http://belgijskatrawa.pl/sztuczna-trawa-casaverde-p-
    18-1-1.html
    --
    B.

  • 33. Data: 2014-05-30 17:12:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > drzewek, wszystkie truskawki i co było w zasięgu.
    > One są skuteczne i ekologiczne zamiast Roundupu ;-)

    Miały jakiś wybór? Była tam też trawa? Tak sobie próbuje wyobrazić
    parkę owiec wypchaną trawą z ćwierci hektara.

    Jarek

    PS
    Takie kupowanie i sprzedawanie zalecane było również w celu rozwiązania
    problemów mieszkaniowych. Chociaż tu akurat lepiej sprawdza się koza.

    --
    Kto ma owce, ten ma co chce.

  • 34. Data: 2014-05-30 17:19:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Basia napisała:

    > Istnieje jeszcze alternatywa, w której na pewno nie zalęgną się
    > stokrotki, czy inne krokusy.
    > http://belgijskatrawa.pl/sztuczna-trawa-casaverde-p-
    18-1-1.html

    Ja bym tak do końca tego pewny nie był:

    http://www.hit-kk.pl/index.php?a=pokaz&kategoria=28&
    id_towaru=20679

    Jarek

    --
    Stary człowiek pochylony, | stary człowiek, ciepła ziemia,
    sadzi kwiaty w ciepłą ziemię | rudy spaniel śpi pod drzewem...

  • 35. Data: 2014-05-30 22:35:05
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Miały jakiś wybór? Była tam też trawa? Tak sobie próbuje wyobrazić
    > parkę owiec wypchaną trawą z ćwierci hektara.
    Teraz jest ćwierć hektara do koszenia, a w latach 70-tych były grządki
    pod sałatę, pomidory, ziemniaki, cebulę, truskawki, poziomki itd. Do
    tego jeszcze szklarnia, inspekty, chlewik, szopka, kurnik itp. Na trawę
    zostawało nie za wiele.
    Jacek

  • 36. Data: 2014-05-30 22:50:28
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-05-30 17:06, bbjk pisze:

    > Istnieje jeszcze alternatywa, w której na pewno nie zalęgną się
    > stokrotki, czy inne krokusy.
    > http://belgijskatrawa.pl/sztuczna-trawa-casaverde-p-
    18-1-1.html

    Się śmiejcie, ale mój sąsiad ma trawnik, który wygląda niemal jak ten
    sztuczny, a jest prawdziwy.

    A u mnie - stokrotek wprawdzie nie ma, ale koniczyny (owce by się
    ucieszyły pewnie) i krwawnika sporo. Czas mniszka się już powoli kończy.

    Ewa

  • 37. Data: 2014-05-30 22:51:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > pod sałatę, pomidory, ziemniaki, cebulę, truskawki, poziomki itd. Do
    > tego jeszcze szklarnia, inspekty, chlewik, szopka, kurnik itp. Na trawę

    To faktycznie niezły baran musiał być -- żreć korę z drzew, gdy wokół sałata.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2014-05-30 22:52:02
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-05-30 22:50, FEniks pisze:

> [...]
    >
    > A u mnie - stokrotek wprawdzie nie ma, ale koniczyny (owce by się
    > ucieszyły pewnie) i krwawnika sporo. Czas mniszka się już powoli kończy.

    O nieproszonych smardzach nie wspominam, bo one akurat nie na trawniku,
    a na korze wokół świerka.

    Ewa

  • 39. Data: 2014-05-30 23:02:08
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > To faktycznie niezły baran musiał być -- żreć korę z drzew, gdy wokół sałata.
    No to muszę łopatologicznie: łańcuch, barany były na łańcuchu. Ten
    prosty wyrób PRL-owskiego przemysłu metalowego narzucał barankom pewne
    ograniczenia.
    Jacek

  • 40. Data: 2014-05-30 23:14:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > No to muszę łopatologicznie: łańcuch, barany były na łańcuchu.
    > Ten prosty wyrób PRL-owskiego przemysłu metalowego narzucał
    > barankom pewne ograniczenia.

    A, teraz rozumiem. Do drzewa był przywiązany. Łańcuch zaś krótki,
    bo to towar deficytowy.

    Jarek

    --
    Na to, żebyśmy w Polsce socjalizm zbudowali,
    Potrzeba więcej maszyn, potrzeba więcej stali,