  • 31. Data: 2009-06-01 08:38:28
    Temat: Re: Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 02:51:23 +0200, Panslavista napisał(a):

    > urzędzie.

    > Grubasom trudno przeżyć w upale.

    Nie pleć: biust na wierzchu to nie jest to, o co chodzi w urzędzie. Są
    tkaniny na tyle przewiewne, aby się odziać, a ni chodzic nagim.

  • 32. Data: 2009-06-01 19:59:43
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

  • 33. Data: 2009-06-02 00:51:23
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

  • 34. Data: 2009-06-02 09:05:06
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Nie pleć: biust na wierzchu to nie jest to, o co chodzi w urzędzie. Są
    > tkaniny na tyle przewiewne, aby się odziać, a ni chodzic nagim.

    Nie plotę - zaprzeczenie jest nieprawdziwe.
    Inna sprawa jest manifest tej kobiety... :-)))

  • 35. Data: 2009-06-04 09:04:15
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Nie plotę - zaprzeczenie jest nieprawdziwe.
    > Inna sprawa jest manifest tej kobiety... :-)))

    Manifest: Mam cycki i nie zawaham się ich użyć!!!?

    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2009-06-04 09:40:26
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    Ikselka wrote:

    > No tak - jakże mogłam zapomnieć o tym "ogólnoświatowym" stylu - białe
    > skarpetki to jest to! Pomijając już męski półstriptiz w wersji mocno
    > otłuszczonej...

    Ale rozumiem, że już teraz wiesz, że nie tylko Polacy noszą skarpetki do
    sandałów i nie będziesz wiecej rozpowszechniać wyświechtanych
    stereotypów narodowosciowych bez ich wcześniejszego sprawdzenia? :-)

    Stalker, BTW w Niemczech skarpetkowców też jest na kopy

  • 37. Data: 2009-06-04 14:46:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 11:04:15 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Manifest: Mam cycki i nie zawaham się ich użyć!!!?

    Na kobiety to nie działa: ani ostrzegawczo, ani zachęcająco. W urzędzie
    zwłaszcza.

  • 38. Data: 2009-06-04 14:47:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 11:40:26 +0200, Stalker napisał(a):

> [...]
    > stereotypów narodowosciowych bez ich wcześniejszego sprawdzenia? :-)
    >
    > Stalker, BTW w Niemczech skarpetkowców też jest na kopy

    To specyficzna grupa osób. Tak, czy inaczej :->

  • 39. Data: 2009-06-04 15:28:34
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Na kobiety to nie działa: ani ostrzegawczo, ani zachęcająco. W urzędzie
    > zwłaszcza.

    Bo to ma działać na samców. I działa.

  • 40. Data: 2009-06-04 15:48:03
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Na kobiety to nie działa: ani ostrzegawczo, ani zachęcająco. W urzędzie
    > zwłaszcza.

    Mleczna mleczarnia to wypasione potomstwo, znaczy się - nadmiar inteligencji
    jest szkodliwy...