  • 1. Data: 2009-05-25 15:41:37
    Temat: Re: Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    news:hnjc0qydsjk5.1ualtveaw6mv4.dlg@40tude.net...

    > I w dodatku tylko Polacy noszą sandały do skarpet, no niestety :(

    W miescie, gdy gorąco lepiej mieć zakurzone skarpety niż czarne od kurzu
    stopy.

  • 2. Data: 2009-05-26 07:50:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
    Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
    JaC

  • 3. Data: 2009-05-26 08:18:56
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niech każdy chodzi sobie tak, jak mu odpowiada. Skarpetki do sandałów -
    > proszę bardzo. Białe szpilki + czarne skarpetki - mnie też nie
    > przeszkadza. A do pracy / biura - wg mnie idiotyzmem jest wymaganie
    > krawacików przy upałach i braku klimy. Może wrócą do łask starogreckie
    > tuniki czy jak-to-zwali?

    Już starożytni Rzymianie wymyślili powiedzonko QUOD LIBET !!!
    Oczywiście na swój własny rachunek.
    Niestety, jeżeli jesteś niewolnikiem nosisz ubiór i barwy pana swego czyli
    "zwis męski ponury" itp.

  • 4. Data: 2009-05-26 09:18:34
    Od: GK <g...@g...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
    > Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
    > JaC

    Witam,
    U Ciebie też jest ta bestia? Moja żona ciągle na nią narzeka, ale
    myślałem, że to stwór sporadycznie spotykany. A tu jak widzę bardziej
    popularny niż mi się wydawało... :-) a raczej :-(
    I co ciekawsze siedzi we frontloaderze...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2009-05-26 12:51:03
    Od: AgA <i...@w...op.pl>

    GK pisze:

> [...]
    > popularny niż mi się wydawało... :-) a raczej :-(
    > I co ciekawsze siedzi we frontloaderze...

    u mnie też jest we frontloaderze... brzydal... wiecie jak go pozbawić
    przyjemności zżerania mi skarpetek i innych tym podobnych?
    albo chociaż jak odzyskać te zeżarte dobra?

    --
    pozdrawiam,
    AgA

  • 6. Data: 2009-05-26 12:52:40
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'ąćęłńóśźż'
    Wpis z dnia 26-05-2009:

    > Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
    > Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
    > JaC

    W którejś książce Pratcheta magowie też z tym demonem próbują walczyć :)

    --
    TomaSz.

  • 7. Data: 2009-05-26 12:57:34
    Od: Theli <p...@w...pl>

    AgA pisze:

    > u mnie też jest we frontloaderze... brzydal... wiecie jak go pozbawić
    > przyjemności zżerania mi skarpetek i innych tym podobnych?

    Prac w woreczkach. Choc mi ostatnio nawet woreczek przegryzl, ale
    skarpetek nie ruszyl ;)

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 8. Data: 2009-05-26 13:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Najwyraźniej brudny dziergany grubą przedzą spisek kapitalistycznej reakcji, bo w
    socjalistycznych polarach i wiatkach te zaplute skrytozjadaczoskarpetkowe karły nie
    występowały.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-05-26 13:34:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 09:50:50 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
    > Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
    > JaC

    Ja wygrałam: kupuję mężowi zawsze identyczne skarpetki, tj. jednego koloru
    i fasonu od lat. Mąż (i ja też) nie uznaje wzorzystych i kolorowych, tylko
    czarne, gładkie. Pasują i do garniturów, i do dżinsów. Buty nosi tylko
    czarne, pełne - latem lżejsze (cienka skóra, małe dziurki, plecione
    fragmenty) niż zimą. Przy sandałach problem odpada - do sandałów nie nosi
    się skarpet.

  • 10. Data: 2009-05-26 13:47:14
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > fragmenty) niż zimą. Przy sandałach problem odpada - do sandałów nie nosi
    > się skarpet.

    ALEŻ NOSI SIĘ. Kobiety też noszą.