  • 1. Data: 2009-05-24 20:41:33
    Temat: Samodzielny remont - cekolowanie
    Od: t...@g...com

    Szanowni grupowicze,
    jak oceniacie szansę wykonania cekolowania przez nie-fachowca?
    Chciałbym to zrobić sam ze względu na koszty. Mieszkanie to w chwili
    obecnej pół-spelunka i mieszkam sam, więc mogę szaleć dowoli nie
    martwiąc się o fakt nieużyteczności jednego z pomieszczeń czy o
    długotrwałe usunięcie mebli (mebli mam tyle, że wszystkie mogę
    przenieść do jednego pokoju i w drugim bez pośpiechu pracować).

    Chcę:
    - wycekolować ściany i sufity (o ile sufity się "cekoluje"),
    - na podłogi położyć panele.

    Czy to jest wykonalne? Od czego zacząć naukę teorii?

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-05-25 06:15:19
    Temat: Re: Samodzielny remont - cekolowanie
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    Szanowni grupowicze,
    jak oceniacie szansę wykonania cekolowania przez nie-fachowca?
    - wycekolować ściany i sufity (o ile sufity się "cekoluje"),
    ------------

    Duże szanse jeżeli nie wymagasz perfekcji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-25 06:41:34
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 24 Maj, 22:41, t...@g...com wrote:

    > Czy to jest wykonalne? Od czego zacząć naukę teorii?

    od youtube, z tym, ze czynnosc nazywa sie "szpachlowanie/gladzie",
    gdyz nie tylko Cekol produkuje gladz szpachlowa.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2009-05-25 07:10:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > - na podłogi położyć panele.
    >
    > Czy to jest wykonalne? Od czego zacząć naukę teorii?

    można samemu ale to chyba jedna z najbardziej upierdliwych prac jakie trzeba
    zrobić.

    lepiej dach komuś zarobić.

    ciężka i brudna robota.

  • 5. Data: 2009-05-25 09:40:19
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    t...@g...com wrote:
    > Chcę:
    > - wycekolować ściany i sufity (o ile sufity się "cekoluje"),
    > - na podłogi położyć panele.
    >
    > Czy to jest wykonalne? Od czego zacząć naukę teorii?

    Ostatnio sam robilem podobna robote - zrywalem tapety, pozniej gladz
    (cekol-45 chyba), unigrunt i biala farba.

    Ogolnie ciezka robota, bardzo upierdliwa. Kup jakas metalowa packe do
    tego - im dluzsza tym bedzie rowniej. Plus jakas poziomica dobra - dla
    kontroli. Po wyschnieciu cos do scierania na wiertarke i lecisz, bo
    recznie to troche meczace jest. Ew mozna recznie - ale 5m/godzine to
    bedzie calkiem dobre tempo. Potem pamietaj o unigruncie - najlepiej ze 2
    razy - o ile bedziesz malowal. Aha - przy docieraniu otwieraj okno i
    zamknij dobrze drzwi - bo pyl jest straszny.

    U mnie narazie plam zadnych nie widac - ale u znajomych po tapetach i
    cekolowaniu wyszly plamy na jedenj scianie - a robil "fachowiec" jakis
    (stawiam na to ze sie spieszyl i nie dal dobrze wyschnac przed
    malowaniem) - wiec trzeba uwazac.

    ogolnie google i youtube - poćwicz teorie najpierw

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2009-05-25 15:06:47
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie t...@g...com <t...@g...com> tak oto plecie:

> [...]
    >
    > Chcę:
    > - wycekolować ściany i sufity (o ile sufity się "cekoluje"),

    A ja nie cekolowała. A atlasowaniem się zajął fachowiec.

    Qra