  • 1. Data: 2009-05-23 17:48:44
    Temat: Wyszukiwarki/portale z ogłoszeniami
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    może ktoś zna jakieś ciekawe portale/wyszukiwarki z ołoszeniami o
    sprzedaży mieszkan?
    pomijam otodom.pl, najdom.pl bo te już znam, interesują mnie takie w
    których można dość szczegółowo określić parametry poszukiwanego
    mieszkania (metraż, ilość pokoi, rok budowy, ceny, dodatkowe informacje
    typu garaż, taras, balkon).

    Szukam mieszkania do 450.000 zł we Wrocławiu na Krzykach - Partynice,
    Zwycięska, okolice Krzyckiej. Może być z rynku wtórnego albo od
    dewelopera. Minimum 3 pokoje, do 70m2, koniecznie z garażem.

    Jeśli ktoś posiada wiedzę większą niż moja na ten temat, to proszę o
    podzielewnie się nią.

    --
    Reseller

  • 2. Data: 2009-05-23 21:50:13

[...]