  • 1. Data: 2012-10-02 03:11:55
    Temat: Czy malowac drewno.
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Jak w temacie.
    Czym malować drewno na zewnątrz budynku aby długo wytrzymało i
    wyglądało dobrze?
    Jest kilka środków w marketach, nie wiem który kupić, albo którego nie
    kupować.

    K.S.

  • 2. Data: 2012-10-02 07:59:48
    Temat: Re: Czy malowac drewno.
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 02.10.2012 03:11, KS wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak w temacie.
    > Czym malować drewno na zewnątrz budynku aby długo wytrzymało i wyglądało
    > dobrze?
    Tak
    > Jest kilka środków w marketach, nie wiem który kupić, albo którego nie
    > kupować.
    Ja stosuje drewnochron. Sadolin jest drozszy, a wytrzymuje tyle co
    drewnochron wiec po co przeplacac?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-10-02 08:09:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 października 2012 03:20:04 UTC+2 użytkownik KS napisał:
> [...]
    >
    > wyglądało dobrze?
    >
    > Jest kilka środków w marketach, nie wiem który kupić, albo którego nie

    Vidaron Śnieżki- z teflonem, 7 lat gwarancji. Wcześniej nazywało się to Drewkorn, mam
    tym płot i podbitkę pomalowane po pawie 4 latach jest ciągle ok

  • 4. Data: 2012-10-02 10:13:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrze?
    > Jest kilka środków w marketach, nie wiem który kupić, albo którego nie

    Tecnos. Są to profesjonalne wodorozcienczalne lakiery stosowane w przemyśle
    do malowania stolarki drewnianej.
    Ja tym malowałem podbitkę i sztachetki w płocie. Podkład jest jak woda bo ma
    penetrować drewno i jest istotny gdyż zawiera środki ochrony drewna a
    warstwa wierzchnia ochronna mechanicznie jest konsystencji galarety.
    Świetnie maluje się pędzlem, a jak coś kapnie to póki nie zaschnie, z węża
    ogrodowego wodą zmywasz bez najmniejszego problemu. Listwa drewniana którą
    mieszałem zamoczyłem na dwa tygodnie w wiaderku z wodą. Kompletnie nic się
    nie stało.

    Marek

  • 5. Data: 2012-10-02 21:27:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > dobrze?
    > Jest kilka środków w marketach, nie wiem który kupić, albo którego nie

    Widzialem ze gorale na budowie stosowali farby Sekking czy jakos podbna
    nazwe....

  • 6. Data: 2012-10-04 15:58:29
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    ps.com...
> [...]

    Drewkorn, mam tym płot i podbitkę pomalowane po pawie 4 latach jest ciągle

    No własnie Vidaron...stosowałem w zeszłym roku impregnat bezbarwny na sosnę
    i.......to co na słońcu i na deszczu jakby spłynęło a drewno wygląda jak
    sprane. To co pod dachem wygląda ok.

  • 7. Data: 2012-10-04 16:15:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 15:58:30 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
    > No własnie Vidaron...stosowałem w zeszłym roku impregnat bezbarwny na sosnę
    >
    > i.......to co na słońcu i na deszczu jakby spłynęło a drewno wygląda jak
    >
    > sprane. To co pod dachem wygląda ok.

    " W celu zapewnienia pełnej ochrony, nowe powierzchnie używane na zewnątrz zaleca się
    wcześniej zaimpregnować przy pomocy Impregnatu Ochronno-Dekoracyjnego VIDARON (wersja
    bezbarwna), następnie nałożyć Lakierobejcę Ochronno-Dekoracyjną VIDARON"

    http://www.przemaluj.pl/_images/Vidaron_Lakierobejca
    _Ochronno-Dekoracyjna_Karta_techniczna.pdf

  • 8. Data: 2012-10-04 16:44:00
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Lakierobejcę Ochronno-Dekoracyjną VIDARON"

    http://www.przemaluj.pl/_images/Vidaron_Lakierobejca
    _Ochronno-Dekoracyjna_Karta_techniczna.pdf

    Tylko , że za cholerę nie chciałem nakładać żadnej lakierobejcy.
    Zależało mi na naturalnym wyglądzie desek.

  • 9. Data: 2012-10-04 16:58:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 16:44:01 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko , że za cholerę nie chciałem nakładać żadnej lakierobejcy.
    >
    > Zależało mi na naturalnym wyglądzie desek.

    To i masz teraz naturalny;))

  • 10. Data: 2012-10-04 19:29:11
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    ps.com...
    napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko , że za cholerę nie chciałem nakładać żadnej lakierobejcy.
    >
    > Zależało mi na naturalnym wyglądzie desek.

    To i masz teraz naturalny;))

    No właśnie - ale jeszcze się nie poddaję i spróbuję nałożyć więcej warstw
    impregnatu w przyszłości .