  • Data: 2009-01-16 11:05:46
    Temat: Re: Czy potrzeba docieplenia dachu (WYKRESY) ?
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał

    > Źle rozumujesz. Podobny kształt wykresów wskazuje jedynie na to, że nie ma
    > docieplenia między strychem, a dworem.
    >
    > Gdyby temperatura w pomieszczeniach mieszkalnych się mocno wahała, a
    > temperatura na strychu pozostawała bez zmian (przy stałej temperaturze na
    > zewnątrz oczywiście), to wtedy wskazywałoby to na fakt dobrej izolacji.
    >
    > Btw, po co Ci takie dokładne pomiary temperatury na strychu, na zewnątrz i w
    > pokojach? Tak z ciekawości pytam... I w jaki sposób je mierzysz? Masz jakieś
> [...]

    kiedyś nie miałem co robić wiec kupiłem kilka termometrów opartych o
    układ DS18B20, kosztują grosze a są dość dokładne
    +
    swerwer www+lstat

    http://www.ds18b20.friko.pl/program.html

    w tej chwili mam pomiar w 4 punktach
    w salonie na dole
    w sypialni na górze
    na poddaszu (tam jest serwer)
    no i na zewnątrz

    z każdego miejsca na świecie moge sprawdzić jaka mam temp w domu
    dodatkowo jeśli temp. przekroczy jakiś próg np 100st C
    moge wyslać smsa do sąsiadów, rodziny i do mnie że coś jest nie tak,,
    może pożar?

    michal