  • Data: 2009-10-30 10:10:05
    Temat: Re: Czy styropian moze byc toksyczny?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I ten co pyta o ocieplenie budki wbije w nią taki ogromny blok styropianu
    > sobie szpadlem wydłubie tyle ile mu potrzeba.

    nie! on sie pyta co mu moze śmierdzieć
    dla jasnosci: mowimy TYLKO o procesie produkcji styropianu,
    nie o tym co mozna z niego potem na budowie zrobić

    >Tobie pewno się wydaje że Ty mądry a inni głupi

    nie! odpisuje tylko Tobie...

    > i tylko Ty wiesz jak się styropian robi.

    no własnie odniosłem wrażenie że własnie nie bardzo wtedy wiedziałeś...
    skoro drutem robiłeś wszystko...

    > To ja Ci mówię że nie wiesz.

    super. ale jest szansa że się czegoś nauczę...
    gdybys bez nieudolnych prób obrażenia mnie napisał że znasz inny proces
    produkcji,
    to byłoby całkiem fajnie... ale nie można miec wszystkiego, prawda?

    > Z bloku jaki wychodzi z formy obcina się w ramach wymiarowania wszystkie
    > powierzchnie stykające się z formą. Możesz to zobaczyć w programie " jak
    > to jest
    > zrobione ".

    to jest świetny program, polecam go każdemu
    jednak nie mozna popełniac takiego błędu, jaki prawdopodobnie popełniasz:
    to co pokazują w tych programach, jest tylko jedną z metod produkcji
    pokazanych dóbr
    w większosci przypadków konkurencja robi to inaczej

    przykładem mogą tu być butle wysokocisnieniowe (co producent to inna
    technologia)
    oraz własnie styropian - byłem w firmie która ma regulowane formy i nic nie
    odcina
    a przed kazdym załadunkiem je smaruje jakims paskudztwem....

    dla mnie to eot, chyba że masz coś mądrego do powiedzenia bez wycieczek
    osobistych?