  • Data: 2010-02-03 22:09:24
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 19:35:47 +0100, Lagod naskrobałeś/łaś:

    >Rozumiem, że Twój kurz w ogóle nie pyli przy wysypywaniu do sedesu,
    >sedesu nie trzeba po tym myć, filtr za cyklonem w ogóle się nie zapycha
    >i nie trzeba go myć ani wymieniać?
    Dla mnie zaletą cyclona/bezworkowego jest fakt, że zawsze (za
    przeproszeniem) ciągnie z tą samą siłą. Zawsze miałam problemy w starych
    odkurzaczach, że podczas odkurzania w miarę napełniania wora siła ssaca
    malała - a worki wymieniałam od razu jak maszyna sugerowała zapełnienie.
    W cyklonie nie mam problemów z ciągiem, a mycie odkurzcza raz na miesiąc
    czy dwa, nie jest dla mnie strasznym wydarzeniem.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a