  • 1. Data: 2010-02-03 06:24:45
    Temat: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: "Jaszczomp" <jarek_arek(chlup)@gazeta.pl>

    Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z papierowym
    workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-03 09:06:02
    Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-03 07:24, Jaszczomp pisze:
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
    > papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?
    > Pozdrawiam

    Kupiłem tydzień temu taki który można używać workowo i bezworkowo.
    Cyklon to porażka.
    Bezworkowo: opróżnianie, czyszczenie, mycie i wymiana filtra to
    cywilizacyjny krok wstecz.
    Workowo: worki są tanie, tylko trzeba je kupować w internecie.

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2010-02-03 09:38:40
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jaszczomp" <jarek_arek(chlup)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
    > papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?

    Filtry są przeważnie zmywalne, raz na 2 miesiące trzeba je uprać. Jak jest
    drobny pył to szybko się zapychają.
    W workowych filtry rzadziej się czyści, bo worek zatrzymuje większość
    śmieci. Poza tym śmieci z bezworkowego też trzeba gdzieś wysypać,
    bezpośrednio do kosza się nie wyrzuci, a więc trzeba wysypać do worka
    foliowego.

  • 4. Data: 2010-02-03 10:27:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-02-03 10:06:02 niejaki Lagod napisał:

> [...]
    > cywilizacyjny krok wstecz.
    > Workowo: worki są tanie, tylko trzeba je kupować w internecie.

    a ja kupiłem cyklona

    rewelacja

    odkurzasz mieszkanie, kończysz, klik - masz zbiornik w ręku - idziesz do
    sedesu - drugi raz klik - zawartosc spływa do bałtyku - trzeci klik i
    kompletny odkurzacz wstawiasz do szafy

    nic nie smierdzi, nie pierdzielisz się z workami czy myciem wodnego
    odkurzacza - szybko, czysto, łatwo i przyjemnie

    ma jedna wade - za mocno ciagnie i nie mozna tego zmniejszyc

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2010-02-03 16:29:10
    Od: FD <f...@o...pl>

    p0li pisze:
> [...]
    >
    > nic nie smierdzi, nie pierdzielisz się z workami czy myciem wodnego
    > odkurzacza - szybko, czysto, łatwo i przyjemnie

    przepraszam bardzo.... kto tu sie pierdzieli :)
    jak ty po kazdym odkurzaniu jeszcze celebrujesz czyszczenie lub jak
    wolisz klikanie
    cyklona.....
    ja po odkurzaniu to chowam sprzeta a worki wymieniam moze raz w miesiacu
    co zajmuje jakies
    15 sekund....

    15 sekund raz w miesiacu!

    ergo.... kto tu sie pierdzieli
    ze juz nie wspomne o pyleniu przy przesypywaniu kurzu z pojemnika do
    innego worka czy sedesu...

  • 6. Data: 2010-02-03 17:31:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jaszczomp napisał(a):
    > Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
    > papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten filtr?
    Ja po wielu latach używania workowego przerzuciłem sie na
    bez workowy HOOVER, już dwa lata nim jadę i jestem zadowolony.

    Worki kiedyś wymieniałem nie dlatego że były pełne, a z
    powodu smrodu wydobywającego sie po którymś odkurzaniu, co
    było dla mnie nie do zniesienia. I żadna wymiana filtrów,
    nie pomagała.

    W bez workowym, filtów jeszcze nie wymieniałem. Płuczę je co
    jakiś czas, przesypywanie śmieci z pojemnika niby pyli, ale
    jak kupisz sobie małe worki, naciągasz go na pojemnik,
    przesypiesz i nic nie pyli. Do muszli też można delikatnie
    przesypać i nie ma tragedii.

    Ważne, że teraz wolny jestem od workowych smrodów.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-03 18:27:46
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message
    Jaszczomp napisał(a):
> [...]

    przesypiesz i nic nie pyli. Do muszli też można delikatnie
    przesypać i nie ma tragedii.

    Ważne, że teraz wolny jestem od workowych smrodów.

    Nie ma jak prawdziwy odkurzacz wodny... Nic nie pyli, worki nie są
    potrzebne, wylewa się wszystko bez problemów, płucze zbiornik napełnia i
    pracuje dalej.

  • 8. Data: 2010-02-03 18:35:47
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > odkurzasz mieszkanie, kończysz, klik - masz zbiornik w ręku - idziesz do
    > sedesu - drugi raz klik - zawartosc spływa do bałtyku - trzeci klik i
    > kompletny odkurzacz wstawiasz do szafy

    Rozumiem, że Twój kurz w ogóle nie pyli przy wysypywaniu do sedesu,
    sedesu nie trzeba po tym myć, filtr za cyklonem w ogóle się nie zapycha
    i nie trzeba go myć ani wymieniać?
    Tylko co z tym drobnym kurzem się dzieje, którego mechanizm siły
    odśrodkowej w cyklonie nie ma szans wyłapać...

    1 worek kosztuje < 3zł

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2010-02-03 19:03:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Prawusek napisał(a):
    > Nie ma jak prawdziwy odkurzacz wodny... Nic nie pyli, worki nie są
    > potrzebne, wylewa się wszystko bez problemów, płucze zbiornik napełnia i
    > pracuje dalej.
    Jak mój wyzionie ducha to przerobie temat i nie wykluczam
    takiego w przyszłości zakupu.

    ps
    Nie odpowiadaj pod sygnaturą, bo w odpowiedzi czytnik wycina
    wszystko co napisałeś.

    Wycinaj sygnatury i zbędne cytaty. :)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-02-03 19:15:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Lagod napisał(a):
    > Tylko co z tym drobnym kurzem się dzieje, którego mechanizm siły
    > odśrodkowej w cyklonie nie ma szans wyłapać...
    Wyłapie.
    Są np. u mnie cztery różne filtry i nic sie nie wydostaje.
    > 1 worek kosztuje < 3zł
    To tyle płacisz za smród z wora.
    --
    Krzysiek