  • 1. Data: 2010-02-01 22:33:50
    Temat: czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=87204
    0), co się przepaliła z
    dymem?

  • 2. Data: 2010-02-01 22:42:05
    Temat: Re: czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-02-01 23:33, yapann pisze:
    > czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=87204
    0), co się
    > przepaliła z dymem?

    Wszystko jest sens naprawiać, pytanie tylko za ile. W wypadku drobnego
    sprzęty AGD nie opłaci się tego robić - chyba że sam umiesz.
    Koszty samej robocizny przewyższą wartość sprzętu, lub będą do niej
    zbliżone. A nowe to nowe, zawsze lepiej wygląda i ma gwarancje.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-02-02 02:40:25
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    > czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=87204
    0), co się przepaliła
    > dymem?

    Nie ma. Wiele drobnego sprzętu jest nienaprawialnego - brak części
    zamiennych, a nawet są nierozbieralne.

  • 4. Data: 2010-02-02 11:11:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=87204
    0), co się przepaliła z
    > dymem?

    Nie ma sensu w kupowaniu tak drogich suszarek do włosów. W marketach jest spory
    wybór suszarek po 20 złotych. Uszkodzenie wszystkich jakie widziałem polegało na
    wkręceniu się pojedynczych włosów na ośkę silnika i zablokowaniu dmuchawy.
    Drogie suszarki tak samo jak najtańsze nie są zabezpieczone przed taką sytuacją.

  • 5. Data: 2010-02-02 11:41:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    > czy jest sens naprawiać suszarkę do włsów (po taką
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=87204
    0), co się przepaliła
    > dymem?

    Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może mieć
    nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

  • 6. Data: 2010-02-02 18:20:07
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może mieć
    > nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

    powiedz to mojej Pani... co rozkłada wszystko na środku salonu, przed
    telewizorem, bo jak suszy, to akurat leci jakaś "moda na
    sukces"... :-)
    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-02-02 18:55:01
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    powiedz to mojej Pani... co rozkłada wszystko na środku salonu, przed
    telewizorem, bo jak suszy, to akurat leci jakaś "moda na

    Kup minitelewizor i zamontuj w łazience lub telefon komórkowy z wbudowanym
    telewizorkiem.

  • 8. Data: 2010-02-02 19:08:54
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

  • 9. Data: 2010-02-02 21:03:30
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
    > wybór suszarek po 20 złotych. Uszkodzenie wszystkich jakie widziałem
    > polegało na
    > wkręceniu się pojedynczych włosów na ośkę silnika i zablokowaniu dmuchawy.

    nic mi się w nią nie wkręciło
    zostawiłam na biegu i się wyczerpała (przy ponownym wączeniu dała dyma)

    miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki dla
    kotoś kt osię nie boi śrubokręta...

  • 10. Data: 2010-02-03 02:14:24
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
    > zostawiłam na biegu i się wyczerpała (przy ponownym wączeniu dała dyma)
    >

    > miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki

    Gdzie mieszkasz?