  • 11. Data: 2010-02-03 09:22:37
    Temat: Re: czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:hkamqh$ca2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Gdzie mieszkasz?

    nad morzem :)

  • 12. Data: 2010-02-03 09:47:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hka404$tb3$1@node2.news.atman.pl...

    > miałam nadzieję, że jakiś bezpiecznik czy inny zwojek do ręczej robótki
    > dla kotoś kt osię nie boi śrubokręta...

    W lepszych modelach jest bezpiecznik termiczny, w sklepie do kupienia za
    5zł.
    Mi kiedyś w żelazku phipsa "poszedł" bezpiecznik termiczny (chyba na 210*C),
    wymieniłem i żelazko działa już kilka lat. Niektórzy nie naprawiają tego i
    kupują nowe żelazko. :-)
    Ja kupiłem super suszarkę w Lidlu na wyprzedaży za 10zł, działa super. Ma 2
    biegi wiatraka, 2 temperatury, przycisk szybkiego schładzania i jonizację
    (nie elektryzują się po suszeniu włosy). :-)

  • 13. Data: 2010-02-04 08:42:30
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote in message
    > W lepszych modelach jest bezpiecznik termiczny, w sklepie do kupienia za
    > 5zł.

    dzięki

  • 14. Data: 2010-02-04 16:41:49
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    0), co się przepaliła

    > Nie ma sensu w kupowaniu tak drogich suszarek do włosów. W marketach jest
    > spory
    > wybór suszarek po 20 złotych. Uszkodzenie wszystkich jakie widziałem
    > polegało na
    > wkręceniu się pojedynczych włosów na ośkę silnika i zablokowaniu dmuchawy.
    > Drogie suszarki tak samo jak najtańsze nie są zabezpieczone przed taką
    > sytuacją.

    Polemizowałbym

    Mam suszarkę Braun. Już długo. Nic się nie wkręca, nie śmierdzi spalonymi
    włosami i kurzem.
    Co jakiś czas trzeba tylko zciągnąć filterek z tyłu i wytrzeć.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2010-02-05 23:09:26
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może
    > mieć
    > nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

    Kurwa, Panslaw, lubie Cie. Ale, chłopie, czy Ty prowadzisz jakieś
    gospodarstwo domowe zakrojone na szeroką skalę?

    Za każdym razem polecasz rozwiązania niemal produkcyjne... jak ktoś pyta o
    szynkowary, to polecasz linię produkcyjną rodem z masarni... jak inny chce
    wyprać dywan - polecasz Rainbowa... kolejną razą - polecasz wanny do
    masowania i marynowania mięsa (znowu masarnia). Do wyciskania soku z
    winogron polecasz prasy winowarskie. Jak polecasz konserwy, to tylko paczki
    po 30 kg. Dzisiaj, do suszenia włosów, zaproponowałeś suszarkę basenową. Czy
    pod lustem masz też dozownik mydła z wrocławskiej Meridy? A powyżej sedesu
    dozownik na papier fi 19?

    Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że masz te wszystkie urządzenia i
    innowacje we domu. Chyba, że parasz się garmażerką i sportem na szeroką
    skalę.

    Cos mi się jednak widzi, mimo całej sympatii do Twojej osoby, że pompujesz
    trolla na całego.

  • 16. Data: 2010-02-06 12:08:19
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > włosami i kurzem.
    > Co jakiś czas trzeba tylko zciągnąć filterek z tyłu i wytrzeć.

    To fajnie że masz taką suszarkę. Kosztowała na pewno tyle co 5 takich po 19,90.
    Stosunek jakości do ceny w twojej jest bardzo zły. 5 suszarek po 19,90 wystarczy
    na 20 lat. Żadna droga tyle nie wytrzyma. A jaki ból jak drogą upuścić na
    podłogę. Przy taniej człowiek jest niezadowolony bo, w takiej sytuacji włosów
    nie wysuszył. Dwóch dych też szkoda, ale mniej niż stówki. Myślisz że gdzie ten
    Twój Brown był zrobiony? Małe chińskie rączki go skręcały. Wszystkie podzespoły
    do niego zrobiły inne małe chińskie rączki. Ale jak ktoś się lepiej czuje jak ma
    markową nalepkę, to jego sprawa.

  • 17. Data: 2010-02-06 15:01:10
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To fajnie że masz taką suszarkę. Kosztowała na pewno tyle co 5 takich po
    > 19,90.

    Zgadza się,

    > Stosunek jakości do ceny w twojej jest bardzo zły. 5 suszarek po 19,90
    > wystarczy
    > na 20 lat.

    Polemizował bym, z praktyki a nie teorii oczywiście.

    > A jaki ból jak drogą upuścić na
    > podłogę. Przy taniej człowiek jest niezadowolony bo, w takiej sytuacji
    > włosów
    > nie wysuszył. Dwóch dych też szkoda, ale mniej niż stówki.

    Codziennie rzucasz suszarką o podłogę?
    Ta ma kilka lat i ma się dobrze, plastiki wysokiej jakości nic sie nie
    kruszy, uderzeń też się nie boi.

    > Myślisz że gdzie ten
    > Twój Brown był zrobiony? Małe chińskie rączki go skręcały.

    Browna pewnie tak, ale mój Braun mógł być też składany przez chińskie
    rączki - jeśli wyemigrowały do Irlandii. Made in Ireland.

    > Wszystkie podzespoły
    > do niego zrobiły inne małe chińskie rączki.

    Jesteś tego pewien? tak samo jak powyżej?

    > Ale jak ktoś się lepiej czuje jak ma
    > markową nalepkę, to jego sprawa.

    Czuje się lepiej, bo wiem że po wciśnięciu guzika zadziała a nie jest to
    loteria. Wiem że podziała parę dobrych lat tak jak reszta sprzetu Brauna
    jaki mam.
    Czuje się lepiej, bo Braun pewnie zadbał o bezpieczeństwo użytkowania i nie
    zabije mnie suszarka tak jak jakis czas temu chińska tania wiertarka
    człowieka wiercacego w ścianie.

    Poza tym próbowałem experymentów na taniźnie.
    Nawigacja z biedronki wróciła w 2 tygodnie do sklepu. DVD Manta padło 3 razy
    na gwarancji a tydzień po zakończeniu znowu umarła. Nawigacja Manty
    rozsypała się jedna w 2 miesiące gdzie zakładałem ją kilkanaście razy
    ledwie. DVD z Rossmana załapałem się miesiąc przed końcem gwarancji na
    zwrot. Tani mixer kuchenny działał 45 sekund zostawiając po sobie smród i
    dym. Suszarki wytrzymywały góra 2 lata (te za 19,90 pół roku) ale zanim
    padły przez połowę ich czasu życia waliło smrodem jakbym świniaka opalał.
    Sprzęt Zelmera jak wymieniałem to ze starości.Ostatnio wywaliłem taki ponad
    20-sto letni odkurzacz bo zastąpił go stary dobry Zelmer meteor do
    odkurzania auta a tego Zelmer Syriusz. Reszta AGD Zelmera czy Brauna ma się
    dobrze. Firmowy sprzęt RTV też.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2010-02-08 01:11:38
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > wystarczy
    > na 20 lat.
    błędna teza: to nie jest jedyne krterium. dziekuję.

  • 19. Data: 2010-02-08 01:16:26
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
    > Dzisiaj, do suszenia włosów, zaproponowałeś suszarkę basenową. Czy

    :D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
    wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

    he
    /ubawiona

  • 20. Data: 2010-02-08 02:04:46
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > :D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
    > wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

    Zwykła naścienna, nie wiem co was śmieszy.