    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
    Date: Sat, 6 Feb 2010 16:01:10 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6617.00000261.4b6d5bb3@newsgate.onet.pl...

    > To fajnie że masz taką suszarkę. Kosztowała na pewno tyle co 5 takich po
    > 19,90.

    Zgadza się,

    > Stosunek jakości do ceny w twojej jest bardzo zły. 5 suszarek po 19,90
    > wystarczy
    > na 20 lat.

    Polemizował bym, z praktyki a nie teorii oczywiście.

    > A jaki ból jak drogą upuścić na
    > podłogę. Przy taniej człowiek jest niezadowolony bo, w takiej sytuacji
    > włosów
    > nie wysuszył. Dwóch dych też szkoda, ale mniej niż stówki.

    Codziennie rzucasz suszarką o podłogę?
    Ta ma kilka lat i ma się dobrze, plastiki wysokiej jakości nic sie nie
    kruszy, uderzeń też się nie boi.

    > Myślisz że gdzie ten
    > Twój Brown był zrobiony? Małe chińskie rączki go skręcały.

    Browna pewnie tak, ale mój Braun mógł być też składany przez chińskie
    rączki - jeśli wyemigrowały do Irlandii. Made in Ireland.

    > Wszystkie podzespoły
    > do niego zrobiły inne małe chińskie rączki.

    Jesteś tego pewien? tak samo jak powyżej?

    > Ale jak ktoś się lepiej czuje jak ma
    > markową nalepkę, to jego sprawa.

    Czuje się lepiej, bo wiem że po wciśnięciu guzika zadziała a nie jest to
    loteria. Wiem że podziała parę dobrych lat tak jak reszta sprzetu Brauna
    jaki mam.
    Czuje się lepiej, bo Braun pewnie zadbał o bezpieczeństwo użytkowania i nie
    zabije mnie suszarka tak jak jakis czas temu chińska tania wiertarka
    człowieka wiercacego w ścianie.

    Poza tym próbowałem experymentów na taniźnie.
    Nawigacja z biedronki wróciła w 2 tygodnie do sklepu. DVD Manta padło 3 razy
    na gwarancji a tydzień po zakończeniu znowu umarła. Nawigacja Manty
    rozsypała się jedna w 2 miesiące gdzie zakładałem ją kilkanaście razy
    ledwie. DVD z Rossmana załapałem się miesiąc przed końcem gwarancji na
    zwrot. Tani mixer kuchenny działał 45 sekund zostawiając po sobie smród i
    dym. Suszarki wytrzymywały góra 2 lata (te za 19,90 pół roku) ale zanim
    padły przez połowę ich czasu życia waliło smrodem jakbym świniaka opalał.
    Sprzęt Zelmera jak wymieniałem to ze starości.Ostatnio wywaliłem taki ponad
    20-sto letni odkurzacz bo zastąpił go stary dobry Zelmer meteor do
    odkurzania auta a tego Zelmer Syriusz. Reszta AGD Zelmera czy Brauna ma się
    dobrze. Firmowy sprzęt RTV też.

    --
    Irokez