    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
    Date: Sat, 6 Feb 2010 00:09:26 +0100

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > Kup sobie naścienną - nic się nie wkręca, mocuje się przy lustrze, może
    > mieć
    > nasadki do układania włosów i nie plącze się po pralce...

    Kurwa, Panslaw, lubie Cie. Ale, chłopie, czy Ty prowadzisz jakieś
    gospodarstwo domowe zakrojone na szeroką skalę?

    Za każdym razem polecasz rozwiązania niemal produkcyjne... jak ktoś pyta o
    szynkowary, to polecasz linię produkcyjną rodem z masarni... jak inny chce
    wyprać dywan - polecasz Rainbowa... kolejną razą - polecasz wanny do
    masowania i marynowania mięsa (znowu masarnia). Do wyciskania soku z
    winogron polecasz prasy winowarskie. Jak polecasz konserwy, to tylko paczki
    po 30 kg. Dzisiaj, do suszenia włosów, zaproponowałeś suszarkę basenową. Czy
    pod lustem masz też dozownik mydła z wrocławskiej Meridy? A powyżej sedesu
    dozownik na papier fi 19?

    Nie wierzę, po prostu nie wierzę, że masz te wszystkie urządzenia i
    innowacje we domu. Chyba, że parasz się garmażerką i sportem na szeroką
    skalę.

    Cos mi się jednak widzi, mimo całej sympatii do Twojej osoby, że pompujesz
    trolla na całego.